Dru Skrevet 26. september 2004 #1 Skrevet 26. september 2004 Mamma og pappa skal til Aberdeen(heldiggrisene), og har spurt meg om hjelp til hva de kan gjøre der... Jeg er jo selvfølgelig helt blank på området, men har nå søkt litt. Så jeg lurer på om noen av dere har vært der og kan anbefale ting å gjøre/se? Eller vet om noe dere kunne tenkt dere, selv om dere ikke har vært der. Whiskey-ett-eller-annet er jo en selvfølge. Men jeg trenger linker til ting. Det er skikkelig vanskelig å google på måfå... På forhånd takk for hjelp
Lady Lovelylocks Skrevet 26. september 2004 #2 Skrevet 26. september 2004 Var i Aberdeen i August. En kjempeflott by med mye shoppingmuligheter. Vi tok toget til en annen liten by som heter Inverness. Der var det mye finere. Virkelig vakkert sted. Er verdt en tur. Vi betalte 20 pund tur/retur. Togturen tar 2.5 t. Men tiden gikk fort, det var masse fin natur å følge med på. Jeg misunner foreldrene dine asså. Jeg vil gjerne tilbake til Aberdeen og Inverness.. Helst så fort som mulig...
Grooo Skrevet 27. september 2004 #3 Skrevet 27. september 2004 Henter inn denne fra noe jeg skrev tidliger jeg Har ikke akkurat noen forslag til byer dere kan besøke' date=' men dere MÅ bare ta en tur ned til Dunnottar castle som ligger to miles sør for Stonehaven, rett på nedsiden av Aberdeen. Det er bare det tøffeste av de tøffe slottene i Skottland, her ser du ett bilde fra da vi var der i forrige uke: Dunnottar castle Slottene i Edinburgh og Stirling var ikke noe i forhold til dette... Det ligger som dere ser "midt ute i vannet", ganske umulig å trenge inn til for fiender...
Milo Minderbinder Skrevet 27. september 2004 #4 Skrevet 27. september 2004 I Aberdeen kan man gjøre veldig mye, men etter min mening er det smarteste å ta toget derfra til Edinburgh, og dernest til Glasgow. Milo
Gjest Lord Noel Skrevet 29. september 2004 #5 Skrevet 29. september 2004 Ta turen til Haddo House, et flott gods utenfor selve byen. Se hvordan den skotske adelen levde. Huset har nydelig storslagent interiør og spennende historie (omvisning med guide). Dunotter er flott, men jo egentlig bare en ruin. Alt du ser er murer og tomme skjell av bygninger. Beliggenheten er do fantastisk!
Grooo Skrevet 29. september 2004 #6 Skrevet 29. september 2004 Dunotter er flott, men jo egentlig bare en ruin. Alt du ser er murer og tomme skjell av bygninger. Beliggenheten er do fantastisk! Er beliggenheten og stemningen der som er fantastiks, tror faktisk stedet er aller beste på en mørk og trist regnværsdag - slik som da vi var der!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå