Gå til innhold

Uerfaren! Råd/tips?!?


SjenertKar

Anbefalte innlegg

Har nettopp truffet ei dame, er ganske forelsket og det går bra så langt.

Men hver gang jeg tenker på at vi skal ha sex føler jeg meg som en fomlende fjortiss. Er snart 25 og har hatt sex 5 ganger, 4 av de gangene i fylla. Er ikke akkurat erfaren gitt! Har ikke fortalt henne dette enda, men må nok det snart, hun vil jo merke det anyways.

Jeg er bare så sinnsykt nervøs på hvordan hun vil ta dette.

Hvordan ville du tatt det? Blitt helt sjokka?

Jeg gleder meg ikke akkurat til å vise frem den "lekre" feite nakne kroppen min heller, så alt i alt er jeg SINNSYKT nervøs!

Hun er mye mer erfaren en meg, og jeg frykter jo at jeg ikke strekker til.

Det vil jo være over ganske kjapt for meg til å begynne med, blir å føle meg som en skikkelig dust! :oops: :cry:

Er sikkert bare jeg som er overnervøs og syter, men noe må man jo tenke på?

Noen her som har opplevd noe ala det samme? Har dere noen råd?

Alle råd/tips mottas med glede! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt råd er å fortelle henne det. Hun tar det helt sikkert ikke ille opp! Tenk så heldig hun er da som kan "forme" elskeren sin som hun vil. :) Uansett tenk forspill...bruk tid på det, så varer sceansen litt lengre..

Lukke til med kjærligheten og sexen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Slapp av

2. Slapp av

3. Slapp av

4. Slapp av

.

.

.

257. Slapp av

258. Kos med henne, stryk henne over hele kroppen, vis at du er glad i henne og fortell henne, hvor fin du synes hun er. NB!!! Ikke overdriv, vær ærlig. Fortell henne, lenge før dere har sex, at du ikke er så erfaren, men ikke gjør en big deal ut av det. Bruk LAAAANG tid på alt det andre, synes sjølv at det er kjempedigg å ligge inntil hverandre med alle klærne på og kysse og kline en god stund, før vi begynner å ta klærne av hverandre.

Alt det rent tekniske har ikke så mye å sie for meg de første gangene, det går seg som regel til rette etter noen ganger, men mye viktigere er det å kjenne at han tenner på meg, er villig til å skjemme meg bort i senga(kyssing, kjærtegn, stryke meg i håret etc..) og at han har det bra.

Ikke vær nervøs for ditt utseende, hun har nok dannet seg et bilde av deg og kroppen din, som stemmer rimelig overens med virkeligheten.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg skjønner hva du mener

jeg var ikke erfaren og det var han

hadde bare sex med en person 2 mnd før jeg traff han

men så viste det seg at av alle de han hadde vært sammen med så var det jeg som var flinkest til å suge og runke han- :rodme: ehm det er ikke så mange andre måter å si det på...

alle er forskjellige- og uansett så tar det tid å finne den sexuelle tonen/tillit til hverandre -selv om man er erfaren også

og du- solarium

og jeg er en jente som faktisk liker litt store menn- hun og tydeligvis!-så fint for deg da :D

hun har nok fantasert om hvordan du ser ut bak klærne og er nok litt forberedt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

helt enig med Katta....

Slapp av ellers så kan det hende at det ikke skjer noe i det hele tatt,jeg var sammen med en gutt en gang og han var jomfru,jeg tok det helt fint men ikke han....

Han var som deg kjemmpe nervør for at han ikke skulle strekketil og det ble til at han ikke klarte å beholde reisningen.....

Og da ble han flau da.....

Snakk med henne vær åpen det tjener dere mest på.....spørr henne det må de som har erfaring også for vi er alle forskjelig og liker forskjelige ting.....

Spør henne om hva hun har lyst at du skal gjøre ,be henne veilede deg og forklare....

På samme måten som du vil fortelle henne hva du liker og hvodan hun skal gå frem.....

Prøv dere frem og husk det og prate om hva man liker er også temmelig opphissende.....

Ta deg goood tid og ikke stress deg selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei!

fortell det til dama, ta solarium og kos deg! ikke bekymre deg over dette! for et par år siden var jeg sammen med en som ikke hadde vært i lag med noen før meg. jeg var da 20, og han 22.. og tro meg, det kunne ikke vært bedre! ;) vi er ikke sammen lengre og jeg vet ikke om han hadde noen "komplekser" fordi han var uerfaren. tror ikke det. har også vært sammen med en som har prøvd det meste med de fleste... var ingen forskjell. jeg elsker den jeg er sammen med, og nyter uansett!

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta det med ro, slutt og bekymre deg og vær deg selv så går dette strålende.At du har hatt få sex partnere er det få jenter som ser på som en uting.

VÆR DEG SELV :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nixdorf

Hei!

Vet ikke om dette funker for deg, men her er noen ideer:

Legg litt vekt på omstendighetene rundt. Innviterer henne f.eks på middag hjemme hos deg, med overnatting. Lag litt god mat (IKKE grandiosa el.lign) og LITT god vin til (ikke bli full).

Husk stearinlys på bordet, jenter liker litt romantikk.

Kanskje dere ser en film/litt tv, forhåpentligvis har dere mer fokus mot hverandre etterhvert enn på tv/filmen.

Foreslå/spør om hun/dere skal ta en dusj, eller kanskje et bad sammen dersom du har badekar. Sett noen stearinlys på badet (avhengig av hvor mørkt det er der), det gjør det litt koseligere.

Pass på å ha reint sengetøy på senga (bruk masse mykningsmiddel dersom du ikke har tørketrommel, slik at det ikke føles som sandpapir) samt at det er ryddig på soverommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...