Hastalavistababe Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Hei! Jeg går på cerazette så jeg får ikke mensen. I løpet av de siste få dagene har jeg fått kramper i magen..mensenlignende smerter som vondt i ryggen og magen. Hver gang jeg skjekker trusa har jeg spottet litt blod her og der med litt brunt utflod... Burde jeg være bekymret?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Tror det er normaltAnonymous poster hash: fd3d4...085
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Er det uansett ikke best å ringe legekontoret ditt når noe sånt skjer, selv om du ikke får time hos legen så vet de som sitter i skranken ganske mye og kan informere deg om det er normalt eller ikke. Anonymous poster hash: 5c012...4f4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg gikk på Cerazette etter å ha fått mitt første barn. I 1,5 år fikk jeg ikke mensen i det hele tatt. Så hadde jeg noen uker med en del krampe og spotting. Deretter begynte jeg å blø i hytt og pine. Jeg kunne ha så stor blødning som dag tre av mensen, så ingen ting neste dag, så to dager som mens, så tre dager uten, så en ny dag med mens. Etter et par uker med dette fikk jeg mensdager hver dag i halvannen uke. Legen sa at det nok ville gå seg til, men det gjorde det ikke. Siden det ikke er noen fare for oss om jeg skulle bli gravid igjen (vi planlegger ikke ny graviditet før om et år eller to, men om det skulle skje før er det greit det også), sluttet jeg med pillene og vi gikk over til å bare bruke kondomer. Først da gikk det seg til for min del. Jeg syns du skulle ta en prat med legen og få sjekket at alt er ok, og så se om det evt går seg til, så velger du siden hva du vil gjøre.Anonymous poster hash: 16654...900
Gjest Honeyblossom Skrevet 20. oktober 2015 #6 Skrevet 20. oktober 2015 Det er en vanlig bivirkning med spotting, og småblødninger innimellom.Er du nøye med å ta den til samme tid hver dag? Hvis det ikke gir seg bør du snakke med legen og prøve å få bytta til et annnet merke kanskje.
Hastalavistababe Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2015 Det er en vanlig bivirkning med spotting, og småblødninger innimellom.Er du nøye med å ta den til samme tid hver dag? Hvis det ikke gir seg bør du snakke med legen og prøve å få bytta til et annnet merke kanskje. Ja jeg har tatt den til riktig tidspunkt så og si hver dag bortsett fra en uke siden tok jeg den en time forsent. Uken etter fikk jeg diare to ganger..om dette har noe å si?
Gjest Honeyblossom Skrevet 20. oktober 2015 #8 Skrevet 20. oktober 2015 Ja jeg har tatt den til riktig tidspunkt så og si hver dag bortsett fra en uke siden tok jeg den en time forsent. Uken etter fikk jeg diare to ganger..om dette har noe å si? Er veldig individuelt hvordan man reagerer om man tar den litt for sent, jeg kjenner noen som får blødninger med en gang, mens personlig har jeg aldri opplevd det. Selv ikke når jeg har tatt den 5-6 timer for sent. Hvis det var kraftig diare typ rett etter at du hadde tatt den ville det være som at du har hoppet over en pille, men ikke noe mer enn det. Ta deg en tur til legen hvis det ikke gir seg iløpet av de neste dagene
Hastalavistababe Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2015 Er veldig individuelt hvordan man reagerer om man tar den litt for sent, jeg kjenner noen som får blødninger med en gang, mens personlig har jeg aldri opplevd det. Selv ikke når jeg har tatt den 5-6 timer for sent. Hvis det var kraftig diare typ rett etter at du hadde tatt den ville det være som at du har hoppet over en pille, men ikke noe mer enn det. Ta deg en tur til legen hvis det ikke gir seg iløpet av de neste dagene Oki. Takk for hjelpen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå