Chizue Skrevet 20. oktober 2015 #21 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har..Vel, jeg vil ikke kalle det for å sjekke mannen opp, men det skjedde likevel xD Var ute edru og satt egentlig bare å ventet på ett par venner av meg som aldri dukket opp og begynte å småprate med bartenderen, han var jo veldig kjekk, men var heller ikke ute etter noen fling der og da... Det endte opp med at vi pratet hele natta, bortsett fra når han måtte servere andre gjester, men ellers kom han tilbake til meg hele kvelden.. Og når utestedet skulle stenge, så ble jeg bedt om å bli igjen og vi pratet hele natta, satt oss i en park og hadde den koselige stunden...Så fikk jeg nummeret hans og vi startet å date en kort stund etterpå x) Så det er mulig Men... Jeg var jo egentlig ikke ute etter noe og det tror jeg at jeg gav inntrykk på også, men...Vi hadde så sinnsykt mye til felles Så vi ble helt oppslukt i hverandre... Mm...gode tider x)
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #22 Skrevet 20. oktober 2015 Hvilken bar er dette her forresten? Nysgjerrig for kjenner mange i utelivsbransjen Anonymous poster hash: 96ea0...30e
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #23 Skrevet 20. oktober 2015 Hvilken bar er dette her forresten? Nysgjerrig for kjenner mange i utelivsbransjenAnonymous poster hash: 96ea0...30e Litt pinlig å si det, men Café Sør 🙈 Anonymous poster hash: ff695...48b
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #24 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har..Vel, jeg vil ikke kalle det for å sjekke mannen opp, men det skjedde likevel xD Var ute edru og satt egentlig bare å ventet på ett par venner av meg som aldri dukket opp og begynte å småprate med bartenderen, han var jo veldig kjekk, men var heller ikke ute etter noen fling der og da... Det endte opp med at vi pratet hele natta, bortsett fra når han måtte servere andre gjester, men ellers kom han tilbake til meg hele kvelden.. Og når utestedet skulle stenge, så ble jeg bedt om å bli igjen og vi pratet hele natta, satt oss i en park og hadde den koselige stunden...Så fikk jeg nummeret hans og vi startet å date en kort stund etterpå x) Så det er mulig Men... Jeg var jo egentlig ikke ute etter noe og det tror jeg at jeg gav inntrykk på også, men...Vi hadde så sinnsykt mye til felles Så vi ble helt oppslukt i hverandre... Mm...gode tider x) Men dere ble ikke sammen? ONS? Anonymous poster hash: ff695...48b
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #25 Skrevet 20. oktober 2015 Men dere ble ikke sammen? ONS? Anonymous poster hash: ff695...48b Så nå at dere datet også godt å høre at det er mulig å få det til :D Anonymous poster hash: ff695...48b
MinnisMus Skrevet 20. oktober 2015 #26 Skrevet 20. oktober 2015 Hvorfor har du lyst til å sjekke opp en person i et så lavtlønnet og lavstatus yrke? Jeg sjekker alltid skattelistene før jeg sjekker opp noen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå