AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg har sett det som må være verdens nydeligste, kjekkeste mann på et utested i Oslo, han står i baren der. Jeg kan ikke bli 90 år og tenke på at jeg aldri gadd å prøve meg på han kjekke svensken i baren! Har vært der flere ganger, men jeg har aldri gjort noen tilnærmelser.. Kan jo også være han har dame da, men det finner man jo fort ut. Jeg vanker ikke akkurat i "utelivsmiljøet" så jeg aner ikke hvordan man kan komme i kontakt med han annet enn å eventuelt prøve å sjekke han opp direkte.. men jeg kan forestille meg at han er vant til å bli sjekket opp X antall ganger hver gang han er på jobb Er det helt håpløst? Eller har noen her hatt noe hell med slikt? Hvordan gikk du frem? Anonymous poster hash: ff695...48b
Gjest nicecar Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg synes du burde sjekke han opp. Skriv opp telefonnummeret ditt på en lapp og gi det til han når du skal betale for drikke, eller finn på noe annet gøy :-) Man lever bare en gang, og for alt du vet så kan det godt hende at dette ender godt
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Hva med "Hei, er du her ofte?" Anonymous poster hash: 7c258...b8a 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #4 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg har jobbet som bartender, syntes alltid det var ufattelig irriterende med fulle mennesker som prøvde seg på meg når jeg jobbet. Noen ga meg en lapp med tlfnr, kastet den alltid i søpla med det samme de snudde seg. Anonymous poster hash: b5bd0...f2e 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #5 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg har jobbet som bartender, syntes alltid det var ufattelig irriterende med fulle mennesker som prøvde seg på meg når jeg jobbet. Noen ga meg en lapp med tlfnr, kastet den alltid i søpla med det samme de snudde seg.Anonymous poster hash: b5bd0...f2e Jeg drikker ikke alkohol så det ville blitt i edru tilstand.. men det hjelper kanskje ikke er du dame eller mann? Kan tenke meg det er mye mannfolk som prøver seg på de kvinnelige bartenderne hvertfall:) er det vanlig for de mannlige også? Anonymous poster hash: ff695...48b 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #6 Skrevet 19. oktober 2015 Hva med "Hei, er du her ofte?" Anonymous poster hash: 7c258...b8a Han står jo i baren.. så det blir vel litt rart. Anonymous poster hash: ff695...48b 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #7 Skrevet 19. oktober 2015 Han er nok veldig vant med å bli sjekkt opp ja, og er mest sannsynlig ikke interessert. Enten fordi han rett og slett ikke er intr, eller fordi han ikke tar fulle folk seriøst. Er ikke så sjarmerende når han selv er edru. også må du tenke på det at om du hadde begynt å date han, hvordan ville du tålt at han ofte jobbet i baren, og visst at masse andre jenter flørta med han og at å flørte/være hyggelig tilbake var noe han trivdes med i jobben sin? du får tenke på om det er bare lystene som driver deg her, eller om du faktisk kunne vært med han. for all del, klarer du ikke få han ut av hodet så ville jeg bare gått rett på sak "Hei, nå har jeg vært her en del ganger og blir alltid så glad når du jobber, du er veldig kjekk , er du singel? " Best på dagtid eller tidligere på kvelden før støynivået blir for høyt og folk for fulle. Eller også etter stengetid når han skal rydde og kanskje har tid til å prate med deg, om du ikke er drita. Anonymous poster hash: 96ea0...30e 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #8 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg drikker ikke alkohol så det ville blitt i edru tilstand.. men det hjelper kanskje ikke er du dame eller mann? Kan tenke meg det er mye mannfolk som prøver seg på de kvinnelige bartenderne hvertfall:) er det vanlig for de mannlige også? Anonymous poster hash: ff695...48b Jeg er dame, men tror ikke det har så mye å si. Mine mannlige kolleger likte det heller ikke spesielt godt. Når man står i baren er man på jobb. Anonymous poster hash: b5bd0...f2e 1
Rammfrø Skrevet 20. oktober 2015 #9 Skrevet 20. oktober 2015 Noen tips: - Vær edru - Begynn med noe småsnakk "Har du jobbet her lenge? / Er det ikke tungt å jobbe her til tider? / Føler jeg har sett deg i en annen bar / osv" vær kreativ - Ikke sleng inn stor interesse med en gang og skrem han bort, vær litt casual og naturlig - Prøv å gjøre dette på en tid der han har lite å gjøre og støynivået er lavt - Vær deg selv Og så gikk jeg tom. Jeg ville gått frem noe lignende som jeg skreiv. Tror han setter pris på litt selskap uansett på tider det er stille og han har lite å gjøre.
Charmander Skrevet 20. oktober 2015 #10 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har jobbet som bartender, syntes alltid det var ufattelig irriterende med fulle mennesker som prøvde seg på meg når jeg jobbet. Noen ga meg en lapp med tlfnr, kastet den alltid i søpla med det samme de snudde seg.Anonymous poster hash: b5bd0...f2e Hva om man er edru?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #11 Skrevet 20. oktober 2015 Hva om man er edru? Hun skrev lengre ned at det er fordi de er på jobb men jeg vet ikke helt hvor andre steder jeg skal ha anledning til å møte han.. jeg jobber i butikk og har opplevd å bli sjekket opp der, og jeg skjønner det er kjipt når det er noen man absolutt ikke kunne tenke seg å bli bedre kjent med. Men jeg får han ikke ut av hodet! 🙈Anonymous poster hash: ff695...48b
Gjest Overrasket Skrevet 20. oktober 2015 #12 Skrevet 20. oktober 2015 Han står jo i baren.. så det blir vel litt rart. Anonymous poster hash: ff695...48b Det var en morsom replikk i en spøkete tone du svarte på ... Jeg tror folk i utelivsbransjen blir "sjekket" opp på hvert eneste skift. Så du bør i hvert fall vite hvordan du har tenkt å skille deg ut.
Gjest Kim Skrevet 20. oktober 2015 #13 Skrevet 20. oktober 2015 Av erfaring fra den siden av baren, så kan jeg si at jeg var lite mottagelig for smiger og flørt. Man er ikke helt seg selv når man står der og det blir en slags rolle, flørt og noen smil er en del av pakka. Prøv isåfall å finn ut hvor vedkommende bruker tiden når han ikke er på jobb.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #14 Skrevet 20. oktober 2015 Det var en morsom replikk i en spøkete tone du svarte på ... Jeg tror folk i utelivsbransjen blir "sjekket" opp på hvert eneste skift. Så du bør i hvert fall vite hvordan du har tenkt å skille deg ut. Hehe, ok.. er vel en mulighet for at han har også den før ser uansett dårlig ut for at jeg kan prøve meg på noe, vil ikke at han skal føle seg ukomfortabel på jobb heller :sAnonymous poster hash: ff695...48b
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #15 Skrevet 20. oktober 2015 Av erfaring fra den siden av baren, så kan jeg si at jeg var lite mottagelig for smiger og flørt. Man er ikke helt seg selv når man står der og det blir en slags rolle, flørt og noen smil er en del av pakka. Prøv isåfall å finn ut hvor vedkommende bruker tiden når han ikke er på jobb. Hvordan skal jeg finne ut det? "Hei, hvor kan jeg finne deg når du ikke er her"? 🙈Anonymous poster hash: ff695...48b 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #16 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg jobber i bar selv. Jeg hadde aldri brydd meg med noen som prøvde seg på meg over bardisken. Jeg er der for å jobbe, ikke for å møte folk. Du må på et eller annet vis møte han på fritiden. Men hvordan vet jeg ikke... Oslo er jo stort.Anonymous poster hash: 187c5...a65 3
Gjest Kim Skrevet 20. oktober 2015 #17 Skrevet 20. oktober 2015 Hvordan skal jeg finne ut det? "Hei, hvor kan jeg finne deg når du ikke er her"? Anonymous poster hash: ff695...48b Prøv med en casual samtale, kanskje dere har noen fellesnevnere?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #18 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg sjekket opp en bartender jeg hadde sett ved noen anledninger på ett utested i Oslo. Vi hadde ett date-forhold en stund, men det ble med det. Han holdt kontakten som venn i flere år i etterkant også. Fin fyr, til tross for at han er svensk. Han fortalte også at det var ekstremt mange sjekkeforsøk på han og hans kollegaer. Akkurat hva jeg gjorde, eller sa, som ga score for min del husker jeg ikke. Eller egentlig vet jeg ikke. Jeg likte han og han likte meg. Man vet ikke før man prøver, og på den tiden hadde jeg ikke annet enn guts og var ikke redd for å drite meg ut. Var vel 20-21 da. Nå som jeg er "gammel" er det ikke aktuelt å gjøre annet enn å se. Man blir redd med åra, bruk 20-åra fornuftig! Anonymous poster hash: 5d2af...afc
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #19 Skrevet 20. oktober 2015 Hvis det er rolig i baren kan jeg godt prate med folk, og hadde det vært god kjemi og rett person så kunne jeg helt sikkert takket ja til en date. Er det mye folk og mye stress og personen som forsøker å sjekke meg opp er ufyselig så orker jeg ikke. Anonymous poster hash: 69f3f...388
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #20 Skrevet 20. oktober 2015 Sikkert mange som ikke liker å bli sjekket opp på jobb, men det skjer jo en sjelden gang at det er der kjæresteparet møttes og fant tonen. Så selv om det er liten sjanse, så er det ikke umulig at han kan like deg tilbake. Anonymous poster hash: b5577...8b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå