AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Finnes det noe sted jeg kan skrive meg på for å bli kalt inn til slik celleprøve-gu med jevne mellomrom? husker at da jeg bodde i en annen by, ble jeg regelmessig kalt inn. nå har jeg ikke blitt kalt inn på to år, tok siste prøve da jeg fødte for 1 år siden, men....vil gjerne bli fulgt opp. noen som vet? Anonymous poster hash: c18b2...62b 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Finnes det noe sted jeg kan skrive meg på for å bli kalt inn til slik celleprøve-gu med jevne mellomrom? husker at da jeg bodde i en annen by, ble jeg regelmessig kalt inn. nå har jeg ikke blitt kalt inn på to år, tok siste prøve da jeg fødte for 1 år siden, men....vil gjerne bli fulgt opp. noen som vet? Anonymous poster hash: c18b2...62b Du kan be legen din om å kalle deg inn 1 gang pr år Anonymous poster hash: e49a8...6e3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Vanlig screening er hvert 3. år Anonymous poster hash: ce5de...dee 1
Missy1 Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg fikk brev i posten det året jeg fylte 25. Ikke noe jeg har bedt om, det går vel automatisk ut til alle kvinner når de kommer til den alderen der man bør begynne å ta celleprøver. Vet ikke om man får videre påminnelser (tror ikke det) men du kan jo be legen kalle deg inn hvert tredje år slik det anbefales. Eller notere deg det selv slik at du husker å bestille nye timer til å ta celleprøve (siste er nok det tryggeste)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå