Gå til innhold

Har ikke sex lengre: tips?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser av overskriftene i dette forumet at det tydeligvis er få som poster om å ha lite sex med partneren. Vel, det er tilfellet her. Vi har vært sammen i over 12 år og har to barn. Vi var ville kaniner og hadde bra sex i starten. Så kom barn nr 2 og det dabbet av. Etter en sykdomsperiode og mye praktsik hverdagsmas, har det vært dødt på sexfronten. Sist vi hadde sex er vel kanskje et år siden.

Jeg kjenner at det som påvirker lysten for min del, er at vi sliter på andre områder i forholdet. Travel hverdag, mye småkrangling, prakstiske gjøremål. Forholdene ligger ikke til rette for å få lyst på sex.

Forhistorien vår går ut på at jeg var den som tok initiativt. Han var alltid med, men det var jeg om tok initiativ. Jeg hadde kanskje mer behov for sex enn han i starten. Men han var alltid med når vi hadde sex.

Jeg tror at hvis jeg tar initiativet nå, så er han interessert. Men det gjør jeg jo ikke.

Er det noen som har råd? Finnes det håp om å finne tilbake etter lang tid uten tenning? Jeg kjenner mine tvil, dessverre..

Anonymous poster hash: f2eef...b54
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare ha sex. La det være så enkelt, å rett og slett gjennomfør det uansett om dere har lyst eller ikke. Kom over den kneika.

Anonymous poster hash: 54d14...2ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...