AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Hvor ofte skjer det at mannen får utløsning, men ikke orgasme? Selv om han kommer og sier det er deilig, så vet jeg ikke om han faktisk får orgasme og at han mener det. Det stresser meg litt egentlig. Anonymous poster hash: 00128...ba7
Gjest lipgloss Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 har aldrig sjønnt den greia jeg,får orgasme med hver utløsnig jeg
Gjest 100%naturlig Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Hvor ofte skjer det at mannen får utløsning, men ikke orgasme? Selv om han kommer og sier det er deilig, så vet jeg ikke om han faktisk får orgasme og at han mener det. Det stresser meg litt egentlig.Anonymous poster hash: 00128...ba7 Det er som du sier, menn kan få både orgasme og utløsning. Utløsning uten orgasme kjennes nesten ikke å sæden bare renner slapt ut. Menn kan også få orgasme uten utløsning. Det er enda heftigere enn kombien. Hva får deg til å tro at han får utløsning uten orgasme? Det er ikke så vanlig!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #4 Skrevet 19. oktober 2015 Det er som du sier, menn kan få både orgasme og utløsning. Utløsning uten orgasme kjennes nesten ikke å sæden bare renner slapt ut. Menn kan også få orgasme uten utløsning. Det er enda heftigere enn kombien. Hva får deg til å tro at han får utløsning uten orgasme? Det er ikke så vanlig! Jeg har ikke sagt at jeg tror han mest sannsynlig får utløsning uten orgasme, bare var usikker og vil vite hvor vanlig det er. Hadde jo vært utrolig kjipt om det var vanlig, og jeg trodde at han fikk orgasme hver gang og var strålende fornøyd, og så hadde det vist seg at han kun fikk utløsning, men aldri en ordentlig orgasme. Synes også det er rart at menn ofte er så stille når de kommer. Jeg klarer jo ikke å være stille når jeg kommer.. -TS Anonymous poster hash: 00128...ba7 1
Gjest 100%naturlig Skrevet 19. oktober 2015 #5 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg har ikke sagt at jeg tror han mest sannsynlig får utløsning uten orgasme, bare var usikker og vil vite hvor vanlig det er. Hadde jo vært utrolig kjipt om det var vanlig, og jeg trodde at han fikk orgasme hver gang og var strålende fornøyd, og så hadde det vist seg at han kun fikk utløsning, men aldri en ordentlig orgasme. Synes også det er rart at menn ofte er så stille når de kommer. Jeg klarer jo ikke å være stille når jeg kommer.. -TSAnonymous poster hash: 00128...ba7 Skjønner deg der! Det med lyd er nok ganske individuelt. Noen bråker å stønner mer enn andre. Men ingen fasitsvar. De som er stille kan få de heftigste orgasmer, og visa versa! Du kan kanskje se det litt på kroppen. De som får kraftige orgasmer, klarer ikke helt å skjule det selv om de er stille. Du vil merke det på pust, kroppen rister, skjelver å rykker å kraftig sprut er ofte tegn på kraftig orgasme. Du kan jo bare spørre også, hvordan orgasmen hans var! Han faker nok ikke, hvis han sier orgasmen er heftig, så kan du regne med at den er det☺.
Gjest lipgloss Skrevet 19. oktober 2015 #6 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg har ikke sagt at jeg tror han mest sannsynlig får utløsning uten orgasme, bare var usikker og vil vite hvor vanlig det er. Hadde jo vært utrolig kjipt om det var vanlig, og jeg trodde at han fikk orgasme hver gang og var strålende fornøyd, og så hadde det vist seg at han kun fikk utløsning, men aldri en ordentlig orgasme.Synes også det er rart at menn ofte er så stille når de kommer. Jeg klarer jo ikke å være stille når jeg kommer.. -TS Anonymous poster hash: 00128...ba7 tror ikke det er så vanlig å være stille,jeg stønner så det holder når jeg kommer,umulig for meg å la være,også er jeg så kåt rett før og under orgasme at jeg ikke bryr meg om noen hører det heller
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #7 Skrevet 20. oktober 2015 fler? Anonymous poster hash: 00128...ba7
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #8 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har ikke sagt at jeg tror han mest sannsynlig får utløsning uten orgasme, bare var usikker og vil vite hvor vanlig det er. Hadde jo vært utrolig kjipt om det var vanlig, og jeg trodde at han fikk orgasme hver gang og var strålende fornøyd, og så hadde det vist seg at han kun fikk utløsning, men aldri en ordentlig orgasme. Synes også det er rart at menn ofte er så stille når de kommer. Jeg klarer jo ikke å være stille når jeg kommer.. -TS Anonymous poster hash: 00128...ba7 Det er veldig vanlig at menn kun får utløsning og sjeldent har opplevd orgasme, fordi ingen har lært de at det er en stor forskjell. Selv er jeg helt stille ved orgasme, og lager ingen lyder. Anonymous poster hash: 8b46e...1f2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #9 Skrevet 20. oktober 2015 dytter Anonymous poster hash: 00128...ba7
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #10 Skrevet 20. oktober 2015 Kjæresten er fantastisk i senga, helt nydelig. Når han kommer så kan det av og til komme noen korte stønn og han holder ekstra hardt rundt meg, men det som er nytt for meg er at han, i forholdt til andre, slutter å pule når han kommer. Veldig uvant, men gjør meg ikke noe. Tenker bare det er for sensitivt kanskje? Anonymous poster hash: 90e8b...7c8
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #11 Skrevet 20. oktober 2015 Det er veldig vanlig at menn kun får utløsning og sjeldent har opplevd orgasme, fordi ingen har lært de at det er en stor forskjell. Selv er jeg helt stille ved orgasme, og lager ingen lyder. Anonymous poster hash: 8b46e...1f2 .... Kommer det fra kjærringa som tror hun vet mer om menn enn de selv gjør.... Anonymous poster hash: 523ef...d6d 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #12 Skrevet 21. oktober 2015 .... Kommer det fra kjærringa som tror hun vet mer om menn enn de selv gjør.... Anonymous poster hash: 523ef...d6d Jeg er en mann din dust, har du noen ganger hadd en no-hands orgasme/utløsning kanskje? Ikke det, har du edget i timesvis og fått mange utløsninger helt til du får orgasmen? Ikke det, du vet ingenting om orgasmer, null og niks, du tror at så lenge det kommer sæd så har du fått en orgasme som alle andre idioter som aldri har tatt ansvar for egen seksuallæring, men stolte på at det feminiserte norske skolesystemet skulle lære deg opp riktig. Anonymous poster hash: 8b46e...1f2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #13 Skrevet 21. oktober 2015 Har en regelmessig sexpartner og han lager ikke noe særlig lyd i det hele tatt, men nå kjenner jeg han og kan se det på han når det nærmer seg. Har og hatt en partner som først begynte å lage lyd da jeg sa til han at jeg gjerne ville høre/vite at det begynte å nærme seg. Da begynte han å lage mer lyd under sexen, litt etter litt. Anonymous poster hash: 7d84b...91a
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #14 Skrevet 21. oktober 2015 Synes også det er rart at menn ofte er så stille når de kommer. Jeg klarer jo ikke å være stille når jeg kommer.. -TS Anonymous poster hash: 00128...ba7 Det er veldig vanlig at de er stille. Må huske at de fleste menn har øvd på å onanere så stille som mulig siden de var i tidlige tenår, og mange må rett og slett læres opp til å kommunisere lyst med en voksen partner. Anonymous poster hash: 51acd...d0b 1
peppermyntete Skrevet 21. oktober 2015 #15 Skrevet 21. oktober 2015 tror ikke det er så vanlig å være stille,jeg stønner så det holder når jeg kommer,umulig for meg å la være,også er jeg så kåt rett før og under orgasme at jeg ikke bryr meg om noen hører det heller Det er dessverre alt for vanlig at menn er stille gjennom hele seansen, inkludert når de kommer. Kjedelig!! Det er mye mer turn on å høre at han også har det bra 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #16 Skrevet 21. oktober 2015 Det er veldig vanlig at de er stille. Må huske at de fleste menn har øvd på å onanere så stille som mulig siden de var i tidlige tenår, og mange må rett og slett læres opp til å kommunisere lyst med en voksen partner. Anonymous poster hash: 51acd...d0b Dette er et argument jeg ikke helt forstår. Jeg var jo stille da jeg onanerte mens jeg bodde hjemme hos foreldrene mine. Men det betyr jo ikke at jeg er stille mens jeg har sex nå som voksen. Det har jeg aldri vært. Ser ikke hvordan det har en sammenheng. Anonymous poster hash: b02fa...a07
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #17 Skrevet 21. oktober 2015 Folk som higer etter orgasme er patetiske er min mening! Anonymous poster hash: 98fe8...53d
Gjest 100%naturlig Skrevet 21. oktober 2015 #18 Skrevet 21. oktober 2015 Folk som higer etter orgasme er patetiske er min mening! Anonymous poster hash: 98fe8...53d Hvorfor syns du det? Orgasme er det deiligste som finns. Jeg stønner å hyler også, når jeg får kraftige orgasmer☺
Gjest lipgloss Skrevet 21. oktober 2015 #19 Skrevet 21. oktober 2015 Det er dessverre alt for vanlig at menn er stille gjennom hele seansen, inkludert når de kommer. Kjedelig!! Det er mye mer turn on å høre at han også har det bra hmm ja du vet nok det bedre en meg ) Tenker litt at alle er som meg jeg hihi
Livan Skrevet 21. oktober 2015 #20 Skrevet 21. oktober 2015 Det er mulig å trene seg opp til å få orgasme uten utløsning (for menn). Dette er en av metodene i tantra. Det vanligste er at de kommer samtidig og de fleste menn er ikke en gang klar over at det går an å skille.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå