Gå til innhold

Dårlig av meg å avlyse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har egentlig en avtale i morgen med en psykiatrisk sykepleier fra kommunen. Men greia er at jeg egentlig synes hele greia er unødvendig og overhodet ikke har lyst til å møte hun i morgen. Jeg har hatt dette tilbudet en god stund nå, men har ikke turt å si at jeg ikke ønsker det lenger fordi jeg er redd for å såre følelsene hennes (høres idiotisk ut, jeg vet).

Jeg orker egentlig ikke å møte hun mer i det hele tatt. Er det dumt av meg å sende en sms i morgen tidlig og si at jeg ikke trenger tilbudet lenger? jeg møte henne...

Anonymous poster hash: 872fb...960
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skader ikke prøve. Dersom du syns det er så unødvendig og tullete etter møtet, så kan du heller vurdere det da. Dersom du må betale så må du uansett betale for timen nå siden det er mindre en 24 timer til timen. Så syns du burde gi det en sjans, kanskje det er annerledes enn du tror.

Anonymous poster hash: ca3e4...e79
Skrevet

Skader ikke prøve. Dersom du syns det er så unødvendig og tullete etter møtet, så kan du heller vurdere det da. Dersom du må betale så må du uansett betale for timen nå siden det er mindre en 24 timer til timen. Så syns du burde gi det en sjans, kanskje det er annerledes enn du tror.

Anonymous poster hash: ca3e4...e79

Jeg har hatt tilbudet i et år nå. Siden det er gjennom kommunen så er det gratis. Vi gjør ingenting fornuftig egentlig, jeg har en psykolog på et dps, så jeg har jo noen å prate med. Føler ikke jeg har noe god kjemi med henne, og hele greia er egentlig mer et ork enn til hjelp.

Skrevet

Hvis du ikke vil møte henne så er det vel bedre å sende sms nå.

Hvorfor vente til samme dag??

Skrevet

Hvis du ikke vil møte henne så er det vel bedre å sende sms nå.

Hvorfor vente til samme dag??

Jo, kan vel det. Men hun ser den vel neppe før i morgen tidlig uansett, siden det er en jobbtelefon.

Jeg hater sånne her ting :(, redd for at folk skal bli sure på meg. Men det er vel ikke noe poeng å ta imot et tilbud som jeg overhodet ikke vil ha bare fordi andre mener at jeg har godt av det?

Skrevet

Jo, kan vel det. Men hun ser den vel neppe før i morgen tidlig uansett, siden det er en jobbtelefon. Jeg hater sånne her ting :(, redd for at folk skal bli sure på meg. Men det er vel ikke noe poeng å ta imot et tilbud som jeg overhodet ikke vil ha bare fordi andre mener at jeg har godt av det? Anonymous poster hash: 872fb...960

Nei, det er ingen vits som du ikke føler det er til hjelp. Du skal ikke være redd for å såre henne. Hun er profesjonell, og skal kunne takle avvisning. Dessuten får en annen, som kanskje hun kan hjelpe bedre, muligheten. Siden du allerede har en psykolog så er det kanskje smør på flesk. Man kan overbehandles og det er ikke til nytte for noen.

Anonymous poster hash: c2dec...97d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...