Gjesten Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg har nettopp oppgradert til Windows 10, og siden oppdateringen har jeg hatt problemer med datamusen (har touch pad). Den henger seg opp konstant, og sitter da fast i 5 sekunder eller noe sånt før jeg kan bevege den igjen. Det lille hjulet som liksom skal vise at den jobber med noe (denne) står og blinker nesten hele tiden. Det er fryktelig irriterende! Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette problemet? Jeg har installert alle oppdateringer dataen har foreslått og sjekket HP for eventuelle drivere...
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Sikker på at HP ikke har drivere? I noen tilfeller så har jeg opplevd at Windows egne driverversjoner (som man får fra Windows update) ikke er optimale, dvs. kan føre til mindre eller større feil. Jeg ville lastet ned en driver fra HP og installert den, selv om den ikke nødvendigvis er den nyeste. Titt og ofte har jeg hatt bedre erfaringer med produsentens -av hva det er nå man kobler til- egne drivere. Anonymous poster hash: addce...57b
Gjesten Skrevet 20. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2015 Sikker på at HP ikke har drivere? I noen tilfeller så har jeg opplevd at Windows egne driverversjoner (som man får fra Windows update) ikke er optimale, dvs. kan føre til mindre eller større feil. Jeg ville lastet ned en driver fra HP og installert den, selv om den ikke nødvendigvis er den nyeste. Titt og ofte har jeg hatt bedre erfaringer med produsentens -av hva det er nå man kobler til- egne drivere. Anonymous poster hash: addce...57b Jeg har prøvd å gå gjennom hp.com og HP support assistance på dataen. Begge steder søker de etter drivere og forteller meg at jeg har alt jeg trenger. Jeg har ikke klart å finne noen andre drivere på egenhånd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå