AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Del Skrevet 19. oktober 2015 Har du noen morsomme ting å dele, som foreldrene dine har sagt? Jeg har veldig god kontakt med moren min, vi snakker daglig, hun stiller alltid opp, deler råd og tips, lytter når jeg har noe å fortelle og kommer med løsninger på alle problemene jeg måtte ha. Ettersom vi har så god kontakt, har hun snappet opp ord fra meg, så i dag, da jeg snakket med moren min og hun skulle beskrive oppførselen til en kollega, presterte hun å si "ja, hun er veldig bitch" Med tanke på at hun er ganske "fin" og konservativ når det gjelder språk, syns jeg det var morsomt. Hadde så lyst til å le, men klarte å holde meg. Anonymous poster hash: 0ca82...7f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snoopy_93 Skrevet 19. oktober 2015 #2 Del Skrevet 19. oktober 2015 Når pappa skulle nevne rasen på en hund han ikke skjønte at folk ville ha.. Han sa "Chika-huahua" og den heter vel egentlig "Chihuahua" Pappa er så søt når han sier ting feil. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 19. oktober 2015 #3 Del Skrevet 19. oktober 2015 Det morsomste og søteste må være når far ringte meg i full fortvilelse fordi han ikke klarte å kjøpe billetter til et juleshow på nett "Å er dætta CZ, nei, CVC førno'?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Del Skrevet 20. oktober 2015 Når pappa skulle nevne rasen på en hund han ikke skjønte at folk ville ha.. Han sa "Chika-huahua" og den heter vel egentlig "Chihuahua" Pappa er så søt når han sier ting feil. ^^ Det morsomste og søteste må være når far ringte meg i full fortvilelse fordi han ikke klarte å kjøpe billetter til et juleshow på nett "Å er dætta CZ, nei, CVC førno'?" Flere som har morsomme sitater å dele? Anonymous poster hash: 0ca82...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #5 Del Skrevet 20. oktober 2015 Det var masse skriverier i avisene for noen år siden om en som hadde kalt en kvinnelig politiker for en luremus. Min mor lurte på hvorfor det ble så mye ståhei for det, for luremus var vel en av de søte musene i hakkebakkeskogen vel? Jeg lot pent være å forklare.. Anonymous poster hash: 9fec9...159 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #6 Del Skrevet 20. oktober 2015 "Kan du sette opp gule prikker på handlelisten?" Mamma har alltid sagt 'gule prikker' til mais. Anonymous poster hash: 5ce04...d60 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #7 Del Skrevet 20. oktober 2015 Mor gjenfortalte nyhetene og fortalte at kvinner hadde blitt rådet til å gå hjem med en inder fra byen fremfor å gå hjem alene. Hun kunne ikke skjønne hvor de skulle få inderen fra. Viste seg at de egentlig hadde sagt "hjem med venninner". Anonymous poster hash: a1eb3...0c3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 20. oktober 2015 #8 Del Skrevet 20. oktober 2015 Mor gjenfortalte nyhetene og fortalte at kvinner hadde blitt rådet til å gå hjem med en inder fra byen fremfor å gå hjem alene. Hun kunne ikke skjønne hvor de skulle få inderen fra. Viste seg at de egentlig hadde sagt "hjem med venninner".Anonymous poster hash: a1eb3...0c3 Haha,kanskje en skulle kapra en inder som livvakt? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 20. oktober 2015 #9 Del Skrevet 20. oktober 2015 (endret) Min far var ikke helt stø i engelsk og div navn. Han spurte i platesjappa etter PIL Collins,istedenfor riktig uttale på Phil:-) Endret 20. oktober 2015 av Blomsterert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eighth Planet Skrevet 20. oktober 2015 #10 Del Skrevet 20. oktober 2015 Dette er ikke foreldre, men besteforeldre. Morfar kan ikke noe særlig engelsk, men han er en meget nysgjerrig sjel. Han har tatt engelskkurs på kassett i sin tid, og syntes det er et spennende språk. - Når han får scam-telefoner sier han med den lille engelsken sin "fuck off" eller "go to hell" (noen som har sett litt mye på tv ) - Hadde en australsk eks (som ikke drakk) og når han skulle treffe besteforeldrene mine sa morfar med det han husket fra kassetten "Hello. vudd ju laik a glas ov vain (wine)??". Men igjen så hadde eksen like liten peiling på norsk, og svarte bare "hyggelig å møte deg". Det ble ikke så mye verbal bonding den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anybody Skrevet 20. oktober 2015 #11 Del Skrevet 20. oktober 2015 pappa er veldig flink til å bytte første og siste bokstav i ord, han gjør det ofte uten å tenke seg om. En gang jeg kom hjem fra å ha stått på snowboard sa han foran meg og vennene mine "Er du kald og våt, eller kåt og vald?". Jeg var ca 14 år og ble dritflau, det ble han også tror jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 20. oktober 2015 #12 Del Skrevet 20. oktober 2015 Pappa trodde Facebook het "fjasbok"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smygende_lodde Skrevet 20. oktober 2015 #13 Del Skrevet 20. oktober 2015 En dag jeg var med henne til gartneriet spurte hun om de hadde slike "Kreta-busker" inne. Både jeg og den ansatte så på hverandre og trakk på skuldrene. Etter litt om og men fant jeg ut av at det var oliventre hun skulle ha altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #14 Del Skrevet 27. oktober 2015 Vi var på skolen min for å hente en bok, og der så vi ei jente som jeg(og hun i grunn) misliker som tidligere var min veninne. Så presterer hun å si "oi, der er frøken spy ". Det er veldig ulikt henne, så jeg lo godt av hennes nye kallenavn Anonymous poster hash: e3ae5...61e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå