Gå til innhold

Kan han likevel være interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han virker ikke interessert. Når han svarer tja kanskje på det spørsmålet så er det nok heller for å lure seg unna å si "nei jeg bare er en drittsekk"



Anonymous poster hash: 3f914...659
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvor ofte tar en mann kontakt da? Jeg tenker at hvis jeg skal teste ut no-contact rule så er det vel greit å vite sånn ca. når jeg kan vente meg en melding?



Anonymous poster hash: efc0b...e6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

 

Han virker ikke interessert. Når han svarer tja kanskje på det spørsmålet så er det nok heller for å lure seg unna å si "nei jeg bare er en drittsekk"

Anonymous poster hash: 3f914...659

 

Hva om han faktisk er sjenert og det er hans måte å samtykke på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til da TS! Sorry at jeg svarte ærlig og redelig flere ganger at jeg faktisk ikke tror at han er intressert.

Det var hyggelig å få  pes om det, når man prøver å hjelpe og gi råd.

 

Jeg kan nevne det at jeg synes at det de andre skriver, minner meg om venninner som skal prøve soften the blow, "Du er så fantatisk, selfølgelig liker han deg"

 

Uansett jeg håper du finner kjapt ut av det,så du slipper å gruble om det.

 

 



Anonymous poster hash: 22564...c26
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lykke til da TS! Sorry at jeg svarte ærlig og redelig flere ganger at jeg faktisk ikke tror at han er intressert.

Det var hyggelig å få  pes om det, når man prøver å hjelpe og gi råd.

 

Jeg kan nevne det at jeg synes at det de andre skriver, minner meg om venninner som skal prøve soften the blow, "Du er så fantatisk, selfølgelig liker han deg"

 

Uansett jeg håper du finner kjapt ut av det,så du slipper å gruble om det.

 

 

Anonymous poster hash: 22564...c26

 

Hæ? Jeg forstår ikke. Hva har du gjort galt ?

Anonymous poster hash: efc0b...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Jeg forstår ikke. Hva har du gjort galt ?

Anonymous poster hash: efc0b...e6c

Noen kritiserte henne for å nevne boken "He's just not that into you" :)

Anonymous poster hash: aa156...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen kritiserte henne for å nevne boken "He's just not that into you" :)

Anonymous poster hash: aa156...3d2

Ikke pga det.

Anonymous poster hash: 22564...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke pga det.

Anonymous poster hash: 22564...c26

Er det hemmelig da? Siden du ikke vil si hvorfor du ble så snurt?

Anonymous poster hash: aa156...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som skrev at jeg sa i fra til daten om at han måtte ta mer initiativ. Jeg synes ikke du skal gå for å kutte kontakten og se hvor lang tid det tar før du får melding fra ham. Det er en dustete greie som usikre mennesker holder på med og kommer til å gi deg mye mer frustrasjon enn å faktisk si "jeg synes at jeg tar oftere initiativ enn det du gjør, har du tenkt noe over det?" Det er ubehagelig å si i fra om det (jeg kaldsvettet da jeg gjorde det, og jeg var ikke engang forelska, men ville bare rydde opp i det puleforholdet vi hadde), men det er bare å hoppe i det og finne ut hva han synes og tenker. I verste fall å så sier han at han ikke er interessert i deg, men da vet du det og slipper å gå rundt og vente på en melding som aldri kommer.



Anonymous poster hash: 686d9...34d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er jeg som skrev at jeg sa i fra til daten om at han måtte ta mer initiativ. Jeg synes ikke du skal gå for å kutte kontakten og se hvor lang tid det tar før du får melding fra ham. Det er en dustete greie som usikre mennesker holder på med og kommer til å gi deg mye mer frustrasjon enn å faktisk si "jeg synes at jeg tar oftere initiativ enn det du gjør, har du tenkt noe over det?" Det er ubehagelig å si i fra om det (jeg kaldsvettet da jeg gjorde det, og jeg var ikke engang forelska, men ville bare rydde opp i det puleforholdet vi hadde), men det er bare å hoppe i det og finne ut hva han synes og tenker. I verste fall å så sier han at han ikke er interessert i deg, men da vet du det og slipper å gå rundt og vente på en melding som aldri kommer.

Anonymous poster hash: 686d9...34d

 

Tusen takk for at du tok deg tid til å komme med et mer utfyllende innlegg - det setter jeg stor pris på :)

 

Det du skriver gir meg håp <3 Får vel kanskje gjøre det samme og si at han bør begynne å ta mer initiativ, for det er visstnok flere menn som ikke er klare over det. Huff, kjenner jeg gruer meg litt :)

Anonymous poster hash: efc0b...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...