Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tanke på instabildet du postet her, syns jeg Goose og Parajumper blir feil valg. Adidasjakken lengre opp var veldig fin da!

Haha skal jo ikke bruke de klærne til Goosen da. Man hvorfor passer jeg ikke Goose og parajumpers?

Skrevet

Fordi det ville sett helt malplassert ut i en slik swagger-stil. Men du sier også at du bruker vaffeljakke og mokkasiner, der ser det ikke like malplassert ut. Hvis du er av typen som fremdeles bruker mokkasiner (med hvite sokker også?) på tross av årstiden vi er i så høres Canada Goose ut som helt riktig alternativ for deg.

Anonymous poster hash: 9a545...a69
Skrevet

Fordi det ville sett helt malplassert ut i en slik swagger-stil. Men du sier også at du bruker vaffeljakke og mokkasiner, der ser det ikke like malplassert ut. Hvis du er av typen som fremdeles bruker mokkasiner (med hvite sokker også?) på tross av årstiden vi er i så høres Canada Goose ut som helt riktig alternativ for deg.

Anonymous poster hash: 9a545...a69

Jeg bruker mokkasiner uten sokker om dagen ja. Hvorfor høres Goose ut for meg?

Skrevet (endret)

Jeg tenker at Goose er et greit alternativ til deg. Ville anbefalt å ligge unna Expedition, den er ordentlig stygg. Ta en titt på Chateu eller Langford, de er ikke så verst.

Endret av Sails
Skrevet

Jeg tenker at Goose er et greit alternativ til deg. Ville anbefalt å ligge unna Expedition, den er ordentlig stygg. Ta en titt på Chateu eller Langford, de er ikke så verst.

Om jeg skal først ha Goose så er det expedition, beste modellen.

Hva tenker du forresten om Parajumpers kodiak modellen?

Skrevet

Hvorfor det? Hva er det Expedition gir deg foruten muligheten til å reise til nordpolen? De er utrolig tunge, har unødvendig mange lommer, sitter svært uflatterende og er plagsomt varme. Det er en veldig praktisk jakke, og er veldig fin å ha liggende på fjellet for eksempel - men jeg forstår ikke helt hva den har å gjøre i en pen stil eller bybildet.

Altså, jeg er verken fan av Goose eller Parajumper Kodiak. Jeg har jobbet tett med begge i flere år, og Kodiak er ingen vinterjakke her i Norge. Det ville jeg definert som en høstjakke. Kvaliteten på begge merkene er riktignok helt topp, det skal sies. Utover det synes jeg de er mektig harry, noe som også gjenspeiles av kundemassen som kjøper det nå om dagen.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor det? Hva er det Expedition gir deg foruten muligheten til å reise til nordpolen? De er utrolig tunge, har unødvendig mange lommer, sitter svært uflatterende og er plagsomt varme. Det er en veldig praktisk jakke, og er veldig fin å ha liggende på fjellet for eksempel - men jeg forstår ikke helt hva den har å gjøre i en pen stil eller bybildet.

Altså, jeg er verken fan av Goose eller Parajumper Kodiak. Jeg har jobbet tett med begge i flere år, og Kodiak er ingen vinterjakke her i Norge. Det ville jeg definert som en høstjakke. Kvaliteten på begge merkene er riktignok helt topp, det skal sies. Utover det synes jeg de er mektig harry, noe som også gjenspeiles av kundemassen som kjøper det nå om dagen.

Er egentlig ikke særlig opptatt av varmen, pleier å ha bra med klær under. Designen er minst like vilktig. Du som har jobba med disse jakkene. Hvilken er det som det selges mest av da? I aldersgruppen 17-20 for herrer av disse to?

Skrevet

Synes parkas fra Belstaff er de fineste.

Anonymous poster hash: 6e54b...d47

Skrevet

Ser ikke helt hvordan expedition faller inn under designsmak, men ok. Det selges egentlig ikke så mye av verken Goose eller PJS parkaser til den aldersgruppen lenger. Mange har det fra før, og de andre har rett og slett ikke lyst på en. Det er stort sett ungdomsskole- og førsteklassinger som kjøper, samt endel eldre menn. I den aldersgruppen du nevner er det mye Parajumpers, men det er nesten utelukkende ikke etnisk norske nordmenn som også digger Dolce & Gabbana og Gucci.

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke helt hvordan expedition faller inn under designsmak, men ok. Det selges egentlig ikke så mye av verken Goose eller PJS parkaser til den aldersgruppen lenger. Mange har det fra før, og de andre har rett og slett ikke lyst på en. Det er stort sett ungdomsskole- og førsteklassinger som kjøper, samt endel eldre menn. I den aldersgruppen du nevner er det mye Parajumpers, men det er nesten utelukkende ikke etnisk norske nordmenn som også digger Dolce & Gabbana og Gucci.

Ok. ;)

Kan jeg spørre hvilken Parajumper for herre det er snakk om? Hvilken modell?

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Jeg syns Jean Paul har fine vinterjakker. Kjøpte ny ifjor og er kjempefornøyd med den. :)

Skrevet

Jeg syns Jean Paul har fine vinterjakker. Kjøpte ny ifjor og er kjempefornøyd med den. :)

Blir for enkelt. Kjøpte en selv fra Boys of Europe, og de er helt greie, men kommer dun ut av jakka. Dessuten er ikke designen noe særlig.

Kjøper enten PJS, Woolrich eller muligens Goose.

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Blir for enkelt. Kjøpte en selv fra Boys of Europe, og de er helt greie, men kommer dun ut av jakka. Dessuten er ikke designen noe særlig.

Kjøper enten PJS, Woolrich eller muligens Goose.

Det har jeg aldri opplevd med noen av mine jakker. Kanskje du bare har vært uheldig :P

Skrevet

Ok. ;)

Kan jeg spørre hvilken Parajumper for herre det er snakk om? Hvilken modell?

Kodiak er den store favoritten. Dette er nok også mye av grunnen til at jakkene er uglesett. For seks år siden var det noe helt annet, da skulle alle ha dem. Den tid er forbi.
Skrevet

Kodiak er den store favoritten. Dette er nok også mye av grunnen til at jakkene er uglesett. For seks år siden var det noe helt annet, da skulle alle ha dem. Den tid er forbi.

Den kodiak jakka ser litt homsete ut på gutter. Er jo samme modell nesten som hos damene. Syns du ikke det?

Skrevet

Jeg tviler på at noen ser sånn på det. Assosjasjonene Kodiak heller frembringer nå vil jeg kalle "tryhard keeg". I begynnelsen var det vel litt feminint, akkurat som Uggs og Goose hos gutter på tidlig 2000-tallet.

Skrevet

Jeg er ei jente på 17 år, og jeg synes parajumper er helt klart finest på gutter! Kjæresten min har det selv, mens jeg selv har woolrich😋

Anonymous poster hash: 5314b...397

Skrevet

Og herregud må bare si at stilen på det bilde fra insta var helt syykt fet! Så om du har sånn stil så passer goose best, men om du vil ha pjs så anbefaler jeg modellen kodiak! Likte ikke den fra adidas som var vist her, ikke til 18 åringer😂

Skrevet

Morn!

Vinteren er snart kommet og det er kaldt ute på morgenen, så tenker da å gå til innkjøp av ny vinterjakke. Er forresten 18 år, gutt, pris er ikke viktig. Hva er "in"?

Tenker Parajumpers, Goose, Woolrich og i den retningen der. Hva sier dere? ;)

Det er vel helt uten betydning hva vi her inne syns om hvilken jakke du skal ha. Da må du i hvertfall være veldig usikker på deg selv og være helt uten stil.

Hadde du hatt stil så hadde visst hvilken jakke du ville ha selv!

Anonymous poster hash: 45400...cb1

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ei jente på 17 år, og jeg synes parajumper er helt klart finest på gutter! Kjæresten min har det selv, mens jeg selv har woolrich

Bruker han uggs også eller? ;) Neida. Er det den kodiak modellen i svart han bruker? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...