Gjest hockeyfrue Skrevet 19. oktober 2015 #21 Skrevet 19. oktober 2015 (endret) Tar du på serranoskinken på pizzaen før eller etter steking?Anonymous poster hash: 574e5...b67 Jeg pleier å ta den på etterpå, men samboeren foretrekker at den stekes. Så det går litt på smak og behag, tror jeg Endret 19. oktober 2015 av hockeyfrue
Gjest hockeyfrue Skrevet 19. oktober 2015 #22 Skrevet 19. oktober 2015 Man gjør det selvsagt etterpå.Anonymous poster hash: dd239...2ae Det er da ingen selvfølge. Samboeren foretrekker den stekt, og det vet jeg også om flere som gjør.
Djungelvrål Skrevet 19. oktober 2015 #23 Skrevet 19. oktober 2015 Mand: Karbonade med stekt sopp, parika, løk og purre + potetmos av pose. Tirs: Kokte koteletter med, potet og surkål Ons: Kjøttdeig, løk ost på grovbrød. Tors: Egg, bacon, brød og bønner Fre: Fiskesuppe av pose tilsatt reker og ekstra gr.saker på dagen og hjemmelagd pizza på kvelden Lørd: Risgrøt på dag, og biff med bakt potet, fjordland peppersaus og asparges om kvelden. Sønd: Ikke funnet ut av enda Ons og tors er det enkel mat for gutta hjemme fordi jeg jobber kveld.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #24 Skrevet 19. oktober 2015 Man gjør det selvsagt etterpå. Anonymous poster hash: dd239...2ae ingen selvfølge det! Anonymous poster hash: 3430c...8a3 1
-ssi Skrevet 19. oktober 2015 #25 Skrevet 19. oktober 2015 Mandag: Fiskefrikassé, poteter Tirsdag: Gryterett med kjøttdeig, ris, salat Onsdag: Hjemmelaget tomatsuppe Torsdag: Pytt i panne med laks Fredag: Vegetarpizza (tror jeg...) Lørdag: Biff (hvis ikke Joker er utsolgt denne uka også...), bakt potet, soppstuing, brokkoli Søndag: Kyllingwok, nudler
Vattenflaska Skrevet 19. oktober 2015 #26 Skrevet 19. oktober 2015 Mandag: Chili con carne med ris Tirsdag: Kokt torsk, kokt potet og mormorsaus Onsdag: Hjemmelagt kjøttboller, kokt potet, saus og tyttebærgele Torsdag: Hjemmelagt grønnsakssuppe med storfekjøtt Fredag: Taco med kylling Lørdag: Ovnsbakt søtpotet, indrefilet og agurk dressing Søndag: Hjemmelagt pizza med pepperoni (Mmm!) + grønnsaker til hver middag
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 19. oktober 2015 #27 Skrevet 19. oktober 2015 Forrige uke ble det: Mandag - helstekt kylling med rotgrønnsaker Tirsdag - taco Onsdag- kyllingfilet med salat Torsdag - indrefilet med stekt sopp og hvitløk + salat Fredag - pizzabunn av ost og egg, fyll ble marinert kylling, jalapenos og ost Lørdag - hjemmelagede hamburgere med sesambrød og salat Søndag - tomatsuppe med kokt egg og noen kjøttboller
Rosaboble15 Skrevet 19. oktober 2015 #28 Skrevet 19. oktober 2015 Mandag: Wienerpølser med potetmos. Tirsdag: Lammestek med potetbåter og sjysaus. Onsdag: Skal bort, så det aner jeg ikke. Torsdag: Fiskegrateng med poteter og revet gulrot. Fredag: Kebab. Lørdag: Taco eller biff. Søndag: Kyllingfilet stekt i oven, ris, salat og saus.
Gjest Vinglepetra Skrevet 20. oktober 2015 #29 Skrevet 20. oktober 2015 Mandag: fiskegrateng med kokte poteter og råkost. Tirsdag: stekte fiskekaker med kokte poteter og råkost. Onsdag: tomatsuppe med grønnsaker, kjøttboller og farfalle. Torsdag: stekt laks med agurksalat, rømme og kokte poteter. Fredag: kjøttboller i bruksaus, potetmos, tyttebær og brokkoli Lørdag: tikka masala med ris og salat Søndag: pasta fettucini alfredo med kylling.
Meadow Skrevet 20. oktober 2015 #30 Skrevet 20. oktober 2015 Mandag: stekt sei med dampet brokkoli og hjemmelaget potetmos Tirsdag: hjemmelaget bifflapskaus Onsdag: rester fra tirsdag Torsdag: fiskepinner og salat i wraps Fredag: kyllingnachos Lørdag: biff, ovnsstekte poteter, soppsaus Søndag: pinnekjøtt (hvis jeg får tak i)
Fashionistaen Skrevet 21. oktober 2015 #31 Skrevet 21. oktober 2015 Mandag: Pølser med hjemmelagd potetmos, ovnsbakte cherrytomater og grønnkål Tirsdag: rester+ en liten tur på Burrito Project Onsdag: Risotto med kantarell + kylling fylt med soltørket tomat og parmesan Torsdag: Grove kyllingwrap med rester av kyllingen fra onsdag, hjemmelagd hvitløksaioli, avocado, ruccola og cherrytomater Fredag: Hjemmelagd tomatsuppe med hvitløksbaguett som tilbehør Lørdag: Fiskekaker med ovnsbakte poteter og grønnkål Søndag: Enten rester (om det er igjen) eller sashimi av Salma laks
Munchlax Skrevet 21. oktober 2015 #32 Skrevet 21. oktober 2015 Mandag: blomkålsuppe med krutonger og bacon Tirsdag: det ble to baconbølser på Narvesen. Hurra for pølsefest! Onsdag: torsk med poteter, eggesmør og en eller annen saus. Gulrøtter ved siden av. Torsdag: kjøttkaker i brunsaus med tyttebærsyltetøy, gulrøtter, poteter, blomkål og brokkoli Fredag: lasagne, salat og hvitløksbaguetter Lørdag: barnefri frem til søndag, så det blir restaurantbesøk og kino Søndag: take-away
Gjest Tjoppa Skrevet 21. oktober 2015 #33 Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Forrige uke ble slik: Mandag: Biff med smørstekt gulrot, sopp, paprika og squash Tirsdag: Hjemmelagd fiskesuppe m. laks Onsdag: "Steinalderbrød" med omelett med tunfisk og grønnsaker Torsdag: Hjemmelagd fiskegrateng med hvit fisk, og grønnsaker i stedet for macaroni. Fredag: Samme som torsdag. Lørdag: Tacokrydret kjøttdeig med ost, gratinert i ovnen. Salat og rømme. Søndag: Samme som dagen før. Denne uken så langt: Mandag: Stekt laks med stekt paprika, gulrot og blomkål. Tirsdag: Stekt torsk med kokt gulrot og blomkål, og rømme. I dag, onsdag: Samme som i går. Her spises stort sett fisk 3-5 dager i uken, og ingen hel/halvfabrikat pga allergi. Endret 21. oktober 2015 av Tjoppa
Librarian Skrevet 21. oktober 2015 #34 Skrevet 21. oktober 2015 Mandag: Spicy tomatsuppe med egg Tirsdag: Kikertwok med pesto Onsdag: Laks i pita med div. grønnsaker og creme fraiche-dressing Torsdag: Taco Fredag og helga skal jeg reise bort, så vet ikke hvordan det blir, men en av dagene må bli sodd :D Forrige uke: Mandag: Kyllingfajitas Tirsdag: Aromatisk grønnsakscurry med kikerter. Onsdag: Laks i pita (igjen) Torsdag: Fiskegrateng med sei Fredag: Kylling- og hvitløksboller med pasta og salat. Lørdag: Hvit pizza med spekeskinke, vårløk og ruccola. Søndag: Take-away
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå