AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg er en kvinne i et fast forhold Partneren min har veldig lyst til å ha analsex med meg, men mitt problem er at tanken på å få noe kjørt opp i rumpa er direkte avtennende. Musa blir rett og slett tørr som Sahara bare han nevner analsex. Spørsmålene om dette kommer når han er kåt og vi har sex. Dette resulterer i at jeg blir både ekstremt avtent og tørr. Det han ikke forstår er at jeg ikke tenner på det i det hele tatt! Han tror jeg ikke klarer å slappe av og har sperringer i hodet, mener det er skittent osv. Jeg liker heller ikke når han vil slikke meg i rumpa eller putte fingrene hans der Nei jeg tenner ikke på det og har rett og slett ikke lyst. Har prøvd det før og det var bare smertefult og ga meg ingen nytelse Ellers har vi sex ganske ofte og vi er generelt fornøyd med sexlivet vårt. Jeg har heller ikke noe i mot folk som liker analsex, men det er bare ikke min greie. Klarte å prestere å si på tull til ham da jeg var lei av gnålet hans at han fikk finne seg en mann å teste det med. Har også nevnt til ham at han burde teste med en dildo i rumpa for å oppleve det selv. Er det noen som har vært i samme situasjon og kan dele tips og erfaringer? Anonymous poster hash: 20f2a...5d3 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 Har bare en ting å si, skjønner deg godt! Du skal selvfølgelig slippe å være med på noe du ikke har lyst til. Da får dere heller finne på noe annet. Anonymous poster hash: b1b4e...846 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Det holder å gjøre det klart én gang at det er totalt utelukka å prøve analsex. Hadde kjærsten min fortsatt å mase så hadde jeg dumpet han pga manglende respekt for meg og min seksualitet og kropp! Anonymous poster hash: f6254...0e3 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #4 Skrevet 19. oktober 2015 Det holder å gjøre det klart én gang at det er totalt utelukka å prøve analsex. Hadde kjærsten min fortsatt å mase så hadde jeg dumpet han pga manglende respekt for meg og min seksualitet og kropp!Anonymous poster hash: f6254...0e3 Skriver under på denne. Å spørre en gang - greit. Men å gnåle igjen og igjen- det hadde jeg ikke funnet meg i. Veldig avtennende og respektløst. Hadde følt jeg var i seng med en 10 åring og mistet all libido. Jeg prøvde analsex to ganger med en eks og det skjedde FORDI han ikke maste. Og han hadde ingen /zero glede av at jeg hadde vondt! så selvfølgelig ville han ikke prøve en 3 gang.Anonymous poster hash: 3b3f4...afe 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #5 Skrevet 19. oktober 2015 Du kan jo fortelle han om alle de negative sidene ved det, kroppen er jo i grunn laget for at ting skal komme ut der, ikke inn Og når du ikke er kåt, får slappet av så er det jo enda mer som kan gå galt. Er ellers enig om at spørsmål en eller to ganger får være ok, men gjentatte ganger til samme svar? Uaktuelt! Anonymous poster hash: 0b05d...f3e 3
Gjest 2Bhonest Skrevet 19. oktober 2015 #6 Skrevet 19. oktober 2015 Spør han om han ikke bare kan finne seg en gutt, så får han utløp for sine homofile ønsker.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #7 Skrevet 19. oktober 2015 Alle menn er homofile. De som mener noe annet lyver. Anonymous poster hash: f9fb8...0b2 1
Teethgrinding Skrevet 19. oktober 2015 #8 Skrevet 19. oktober 2015 Du kan jo fortelle han om alle de negative sidene ved det, kroppen er jo i grunn laget for at ting skal komme ut der, ikke inn Og når du ikke er kåt, får slappet av så er det jo enda mer som kan gå galt. Er ellers enig om at spørsmål en eller to ganger får være ok, men gjentatte ganger til samme svar? Uaktuelt!Anonymous poster hash: 0b05d...f3e Kroppen er ikke "laget". Det er ikke "meninge"n med noe som helst, bare mer eller mindre utviklet for en hensikt. Du antyder at det er moral inne i bildet. Naturen kjenner ingen moral. Klart det går an å ha analsex. Det er ingen biologi-gud som vil huffe seg over dine umoralske valg. Man gjør det man har lyst til å gjøre, punktum. 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #9 Skrevet 19. oktober 2015 Kroppen er ikke "laget". Det er ikke "meninge"n med noe som helst, bare mer eller mindre utviklet for en hensikt. Du antyder at det er moral inne i bildet. Naturen kjenner ingen moral. Klart det går an å ha analsex. Det er ingen biologi-gud som vil huffe seg over dine umoralske valg. Man gjør det man har lyst til å gjøre, punktum. Og så får man ta hemoroidene of analprolaps med på kjøpet. For jo, ulike kroppsdeler har ulike funksjoner, og analen er ikke stedet for å stappe inn en penis.Anonymous poster hash: 2a5d0...d9b 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #10 Skrevet 19. oktober 2015 Minner meg om eksen min, som maste om oralsex. Anonymous poster hash: 41f35...b58
Acinonyx Skrevet 19. oktober 2015 #11 Skrevet 19. oktober 2015 Og så får man ta hemoroidene of analprolaps med på kjøpet. For jo, ulike kroppsdeler har ulike funksjoner, og analen er ikke stedet for å stappe inn en penis.Anonymous poster hash: 2a5d0...d9b Så rart. Kjæresten min stapper inn penisen sin i analen min (for å bruke din sjarmerende uttrykksmåte) flere ganger i uka og jeg har aldri hatt hemoroider eller prolaps. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #12 Skrevet 19. oktober 2015 Så rart. Kjæresten min stapper inn penisen sin i analen min (for å bruke din sjarmerende uttrykksmåte) flere ganger i uka og jeg har aldri hatt hemoroider eller prolaps. Så heldig du er da. Anonymous poster hash: c0e9c...c27
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #13 Skrevet 19. oktober 2015 Og så får man ta hemoroidene of analprolaps med på kjøpet. For jo, ulike kroppsdeler har ulike funksjoner, og analen er ikke stedet for å stappe inn en penis.Anonymous poster hash: 2a5d0...d9b Jeg stapper ofte inn penisen min i kjæresten, og hverken han eller jeg har proplaps eller hemoroider. Nå tror jeg ikke noe på at man får hemoroider av anal sex da, at analsex kan gjøre hemoroider verre er sant, men vi vet nok enda ikke hva årsaken til hemoroider er. Anonymous poster hash: 79435...f07
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #14 Skrevet 19. oktober 2015 Så rart. Kjæresten min stapper inn penisen sin i analen min (for å bruke din sjarmerende uttrykksmåte) flere ganger i uka og jeg har aldri hatt hemoroider eller prolaps. Men plutselig...... Anonymous poster hash: 3c42b...388 4
Gjest Gjest_Balian de Ibelin Skrevet 19. oktober 2015 #15 Skrevet 19. oktober 2015 Har personlig aldri brydd meg om analsex. 1
Acinonyx Skrevet 19. oktober 2015 #16 Skrevet 19. oktober 2015 Så heldig du er da.Anonymous poster hash: c0e9c...c27 Ja, jeg er tydeligvis en medisinsk sensasjon.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #17 Skrevet 19. oktober 2015 Spør han om han ikke bare kan finne seg en gutt, så får han utløp for sine homofile ønsker. Gjorde faktisk det senest i går. Det syntes han var veldig ekkelt og jeg fikk dermed fred for mer analmas resten av kvelden har ikke hørt noe mer om det i dag - TS Anonymous poster hash: 20f2a...5d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå