Gå til innhold

Maling på salg til vegg. Prøvd infra?

Anbefalte innlegg

jeg pleier å kjøpe Lady 10 akryl maling på salg. Funker perfekt på veggen min. Men denne uken er den sikkert ikke på salg, men jeg vil jo male nå!😊

Jeg ser på Coop obs at deres akrylmaling som heter Infra er på tilbud. Har noen av dere kjennskap til denne? Dekker godt? Lett å stryke ut?

Anonymous poster hash: b26b3...e35

Fortsetter under...

Jeg foretrekker infra vegg 10 framfor lady vegg 10. Synes den er bedre å male med rett og slett. Bedre konsistens føler jeg. Infra lages av gjøco, har også malt med gjøco vegg 10 og er like fornøyd med den.

Husk på utstyret. Kjøp jordan ultimate pensler og jordan perfect rulle, den er litt lettere enn ultimate-rulla. Skikkelig utstyr er halve jobben 😉

Anonymous poster hash: 68816...ef9

• Liker 1

Jeg foretrekker infra vegg 10 framfor lady vegg 10. Synes den er bedre å male med rett og slett. Bedre konsistens føler jeg. Infra lages av gjøco, har også malt med gjøco vegg 10 og er like fornøyd med den.

Husk på utstyret. Kjøp jordan ultimate pensler og jordan perfect rulle, den er litt lettere enn ultimate-rulla. Skikkelig utstyr er halve jobben Anonymous poster hash: 68816...ef9

Sniker meg til ett spørsmål her jeg.

Hvordan føler du strukturen blir med perfect rulla kontra ultimate?

Anonymous poster hash: a0a2e...8da

Sniker meg til ett spørsmål her jeg.

Hvordan føler du strukturen blir med perfect rulla kontra ultimate?

Anonymous poster hash: a0a2e...8da

Har ikke opplevd noen forskjell. Synes ultimate er tung å male med, derfor velger jeg perfect rulle selv om alt annet jeg kjøper er ultimate :)

Anonymous poster hash: 68816...ef9

Jeg har pusset opp 2 hus og 1 leilighet. Har kun brukt infra! Har prøvd Butinox ,men brukte ikke opp spannet. Dro å kjøpte infra i samme farge isteden! Butinox er søppel. Kjøper KUN infra!

Anonymous poster hash: d7a65...ed9

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...