Gå til innhold

Vibrator samtidig som han er inni

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å alltid ha vibrasjon på klitoris når han er inni meg. Det er tungvint å bruke min vanlige vibrator når vi gjør misjonærstillingen for den blir i veien. Har hørt om penisring, men forsvinner da vibrasjonen fra klitoris når han trekker seg ut og inn?

Anonymous poster hash: a2b08...49b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en vibrator som ser ut som en ring som jeg setter på fingeren. Husker ikke hva den heter, men den finnes på kondomeriet. 

Ellers har jeg lelo nea, den synes jeg også fungerer bra, selv om den noen ganger blir litt glatt om vi bruker glidemiddel. 

Skrevet (endret)

Endret av annebanane
Skrevet

Anbefaler å bruke en rabittvibrator inni musa samtidig som man knuller. Da får du både stimulering av klitten og inni musa samtdig. Funker hver gang.:)

Anonymous poster hash: 9c210...d9b

Skrevet

Anbefaler å bruke en rabittvibrator inni musa samtidig som man knuller. Da får du både stimulering av klitten og inni musa samtdig. Funker hver gang.:)

Får du plass til både vibrator og penis i musa samtidig?

Jeeses, vid eller?

Anonymous poster hash: 5aa0b...0fa

• Liker 1
Skrevet

Anbefaler å bruke en rabittvibrator inni musa samtidig som man knuller. Da får du både stimulering av klitten og inni musa samtdig. Funker hver gang. :)

Au!!  :sjokkert:  :sjokkert:

• Liker 3
Skrevet

Får du plass til både vibrator og penis i musa samtidig?

Jeeses, vid eller?

Er man kåt går det meste inn.;)

• Liker 1
Skrevet

Er man kåt går det meste inn.;)

Om det så hadde latt seg gjøre å få begge deler inn på dama, så tror jeg det for min del hadde vært rimelig ubehagelig.

Nå har hun heller aldri ytret noe behov for større/mere fyll der nede.

Er det ikke litt dumt å vide ut musa sånn, med tankenpå friksjon med bare penis i etterkant?

Skrevet

Jeg har kjøpt en vibrator som ser ut som en ring som jeg setter på fingeren. Husker ikke hva den heter, men den finnes på kondomeriet. 

Ellers har jeg lelo nea, den synes jeg også fungerer bra, selv om den noen ganger blir litt glatt om vi bruker glidemiddel.

En sånn ring er absolutt verdt pengene..

Skrevet

Om det så hadde latt seg gjøre å få begge deler inn på dama, så tror jeg det for min del hadde vært rimelig ubehagelig.

Nå har hun heller aldri ytret noe behov for større/mere fyll der nede.

Er det ikke litt dumt å vide ut musa sånn, med tankenpå friksjon med bare penis i etterkant?

Er større enn snittet der nede og det vet partneren min.:)

Skrevet

Er større enn snittet der nede og det vet partneren min.:)

Hvis dere trives med det, så har ikke jeg noe imot det sånn sett. Men jeg har 15.5 cm i omkrets og ville nesten ha betenkt meg litt om dama ville ha mer :P

Bruker dere mye glidemiddel? Eller vibrator uten riller å slikt? Tenkte på att det måtte bli ubehagelig å ha noe "utstikkende" som gnur på strengen f.eks.

Skrevet

Hvis dere trives med det, så har ikke jeg noe imot det sånn sett. Men jeg har 15.5 cm i omkrets og ville nesten ha betenkt meg litt om dama ville ha mer :P

Bruker dere mye glidemiddel? Eller vibrator uten riller å slikt? Tenkte på att det måtte bli ubehagelig å ha noe "utstikkende" som gnur på strengen f.eks.

Har noen dildoer i colaflaske-størrelse så det går helt fint. Har mange forskjellige varianter. Er man trang er det det ikke plass til mere enn din..

Skrevet

Har noen dildoer i colaflaske-størrelse så det går helt fint. Har mange forskjellige varianter. Er man trang er det det ikke plass til mere enn din..

Møtt på en mann med så stor omkrets da?

Flere damer her inne har sagt att mere enn 13cm+ omkrets er ubehagelig.

Skrevet

Møtt på en mann med så stor omkrets da?

Flere damer her inne har sagt att mere enn 13cm+ omkrets er ubehagelig.

Ja for de normale stemmer det at 13 cm i omkrets er mere enn nok. Nei har ikke møtt på menn som har en tykkelse i den størrelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...