Gå til innhold

Om du skulle gitt noen juling...

Fremhevede innlegg

Skrevet

... hvem skulle det vært?

Anonymous poster hash: ccf85...9c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tre kvinnfolk der jeg bodde før!! Skulle gjerne gitt dem inn !

Skrevet

IS

Anonymous poster hash: 95806...ccc

• Liker 4
Skrevet

Kan jo begynne med meg selv...

Er selv ikke en person som noen gang har gitt juling til noen.

Men de/ den personen(e) som bryter seg inn til et eldre menneske og raner det... Det må være unntaket som bekrefter regelen for min del!

TS

Skrevet

Han som misbrukte lillesøsteren min da hun var liten.

Treffer jeg ham igjen kan det bli stygt.

Anonymous poster hash: 5fd76...152

• Liker 4
Skrevet

En stor rekke indiske menn. Her klager vi over muslimers kvinnesyn, men situasjonen i India er jo forferdelig.

Vent litt, tror ikke gitt juling er på langt nær dekkende for det jeg ønsker for disse mennene.

Anonymous poster hash: d5c7c...df9

• Liker 9
Skrevet

Har faktisk jult opp noen. En mann som var kjent for å mishandle travhestene sine. En dag så jeg han denge løs på hesten. Jeg så rødt og bare grisedengte han rett og slett. Tror han havnet på sykehuset i 3-4 dager. Jeg sa klart i fra at han fint kunne anmelde meg, men da kom han til å få anmeldelse på seg han også. Har ikke sett han gjøre en flue fortred siden og solgte hestene sine.

Ellers vil jeg også denge barnemishandlere, voldteksmenn, IS, Indiske menn etc. 

Anonymous poster hash: f0b4e...3cb
  • Liker 8
Skrevet

Hvor skal man begynne...

IS er høyt på lista, ekstra kjipt for dem siden jeg er kvinne.

ABB skulle fått seg en runde juling.

Alle som har tuklet med barn, rører noen mine kommer jeg garantert til å sitte inne på livstid etterpå...

De som utnytter mennsker i nød, typ menneskehandel, krigsprofitører o.l.

Ellers er det alle disse som bruker livet sitt på å spre hat både på nett og i det virkelige liv.

Hmm, jeg kaller meg pasifist men det er jammen en god gjeng jeg ville banket skille det vise seg.

Anonymous poster hash: 80503...556

• Liker 3
Skrevet

... hvem skulle det vært?

- Samtlige religiøse fanatikere, uavhengig av religion.

- Rasister, homofobe og andre trangsynte mennesker

- Min manns tidligere sjef (selv om han får nok juling i rettsapparatet for tiden)

- Mennesker som putter hundebæsj i poser og henger dem i trær

- Svigermor 🙈

Anonymous poster hash: 32e4d...5e4

• Liker 1
Skrevet

Alle som er slemme mot dyr

• Liker 4
Gjest Gjest_Balian de Ibelin
Skrevet

Den verdiløse mannen som kaller seg for min far.

Skrevet

Først de som har voldtatt meg og etter det en del i familien til mannen

Anonymous poster hash: 07b87...2bb

Skrevet

... hvem skulle det vært?Anonymous poster hash: ccf85...9c7

Ønsker absolutt ikke bruke hendene mine eller andre kopsdeler til å påføre andre smerte eller andre plager.

Hvorfor er dette så i teressant for deg å vite at du må lage en tråd på det? Det er faktisk også straffbart å slå.

Anonymous poster hash: 3fd24...a2e

• Liker 1
Skrevet

Naboen min, makan til psykopat!

Jihadi John

Alle voldtektsmenn, spesielt indiske

alle som mishandler barn og dyr

Skrevet (endret)

Begynner å bli noen år siden jeg dengte en frekk guttevalp på 17-18 år etter at han slang dritt på bussen. Han hadde slengt endel før i skolegården, så denne gangen gikk jeg av på samme stopp og kastet han i gjerde i det vi gikk av så gav jeg han noen tette i ansiktet (slo han barde med innsiden av hånden nære håndleddet, men det gjør nok vondt det) og to harde i mellomgulvet så han gikk i bakken. Så spurte jeg vennene hans hvorfor de ikke hjalp sin bro, uten å få et annet svar at kidden skulle ringe fetterne sine.

Skulle jeg griset noen nå så ville det vært han jeg bodde med tidligere, det var også nære ved å skje når han svingte først engang i fylla hvor jeg endte i en posisjon sittende oppå han, men andre festdeltagere avbrøt "morroa" før jeg fikk lagt hånden på verket.

Når det er sagt har jeg også vært på det den siden som har mottatt litt god gammeldags juling på byen engang, endte med et greit kutt under øyet og en liten tur på stasjonen. De to andre måtte i rettsak, mens jeg ble kjørt hjem fra stasjonen i politibil etter at jeg ble avhørt.  :laugh:

Jeg svinger nesten aldri først, men om noen spør om å danse tango så hender det at jeg takker ja til det.

Endret av Charmander
Skrevet

j a riise

Han er det bare synd på, så han trenger ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...