Gå til innhold

Dere kvinner som barberer dere i ansiktet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan får dere det så glatt som mulig?

Jeg må barbere meg under haka og helt ned mot halsen to til tre ganger i uka. Allerede dagen etter barbering merker jeg godt stubbene og antar at det er synlig for andre. Huden blir noe irritert av barberingen, så derfor reduserer jeg det så mye som jeg kan.

Anonymous poster hash: 7f509...6de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke så lurt for jenter å barbere seg i ansiktet. Hva med voks?

Skrevet

Får det ikke til med voks. Får ikke bort alle hårene, og skal det vokses så må hårene vokse ut, og da blir skjeggveksten ekstremt synlig.

Skrevet

Jeg napper......

Anonymous poster hash: 3dda2...183
  • Liker 1
Skrevet

Bleke hårene

Vokse hårene

Barbere hårene

Laserbehandle

Det er vel de alternativene du har

Anonymous poster hash: 6ae26...794
Skrevet

Hårfjerningskrem? :) 

Anonymous poster hash: b6ae9...097
  • Liker 1
Skrevet

Napping går ikke. Det er helt sikkert hundrevis av hår. Jeg har altså kraftig skjeggvekst.

Skrevet

Får det ikke til med voks. Får ikke bort alle hårene, og skal det vokses så må hårene vokse ut, og da blir skjeggveksten ekstremt synlig. Anonymous poster hash: 7f509...6de

Da tror jeg det er bedre at du napper som hun over her sier, men det er kanskje ikke så lett å se der.

Skrevet

Prøvd epilator? 

Skrevet

Napping går ikke. Jeg ser ikke alle hårene. Det tar uendelig lang tid. Som sagt, hårveksten er like kraftig som hos menn.

Skrevet

Har ikke forsøkt epilator. Er ikke det ganske vondt, eller er det som å nappe?

Skrevet

Gjør det ikke vondt?

Den er ikke "pain free" som det står der, men jeg synes ikke det er noe vondere enn å bruke pinsett.

Skrevet

Har ikke forsøkt epilator. Er ikke det ganske vondt, eller er det som å nappe?

Ja, det er vondt. Jeg har ikke forsøkt epilator i ansiktet, men regner med det kjennes. Fordelen er jo imidlertid at over tid sies det at hårveksten blir tynnere(gjelder både napping, voksing og bruk av epilator) fordi noen hårsekker dør etter å stadig bli nappet ut hele veien. Du vil også slippe å gjøre dette hver dag. Kanskje det holder med 1 gang i uken eller 1 gang hver 14.dag? 

Skrevet

Napping går ikke. Jeg ser ikke alle hårene. Det tar uendelig lang tid. Som sagt, hårveksten er like kraftig som hos menn.

Huff. Jeg foreslår at du tar laserbehandling. Det behøver ikke å være så dyrt, men det blir nok litt dyrt i begynnelsen frem til du har fått bukt ned en del hår. Det ER verdt det!

Anonymous poster hash: 7e98a...e95

• Liker 1
Skrevet

Voks, det veet sitt merke. Den ene typen for ansiktet er *banne* effektiv ift annet jeg har brukt :) Ville aldri barbert meg

Anonymous poster hash: 31655...8aa
Skrevet

Laser er nok aktuelt om en stund. Må ta meg en tur til legen for å se om jeg kan få det dekket.

Skal forsøke epilator. Er det spesielle merker som anbefales?

Skrevet

Voks, det veet sitt merke. Den ene typen for ansiktet er *banne* effektiv ift annet jeg har brukt :) Ville aldri barbert meg Anonymous poster hash: 31655...8aa

Det er ikke effektivt for meg. Det fjernet få av hårene. Dessuten må jeg la skjeggveksten bli veldig synlig før det kan vokses, noe som ikke er spesielt aktuelt for meg.

Skrevet

Den er ikke "pain free" som det står der, men jeg synes ikke det er noe vondere enn å bruke pinsett.

men pinsett er jo dritvondt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...