Gå til innhold

Barbering nedentil - røde prikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rent og skarpt blad er et must, samme hvor du barberer.

Sørg for å fukte hårene bra først, bruk et godt skum og følg den naturlige retningen hårene vokser, så mye det lar seg gjøre.

Skyll godt og smør med en god krem etterpå.

Skrevet

Jeg er/var også ekstremt plaget med dette. Nytter nesten ikke. Det jeg gjør som i alle fall hjelper for meg er å ta det i dusjen når hårene er myke og lettere å kutte. Har på en barberkrem jeg kjøper på kondomeriet, mild og fin. Pleier også å ha antibac på barberbladene(bytt dem ofte) for å kverke bakterier(dette er det viktigste jeg gjør), og la det tørke. Så prøver jeg å gå systematisk til verks, ikke på kryss og tvers. Når jeg er ferdig skyller jeg kaldt vann, tørker meg, har antibac på huden(ved venusberget altså, hold det unna vaginalåpningen!) lar det tørke og har på en parfyme fri aloe vera. Lar det også tørke før jeg kler på meg. Så ofrer jeg en høne til nuppefri-bikinilinje-guden i himmelen :fnise:

Anonymous poster hash: 23b4b...884
Skrevet

Bruk antibac etterpå, det er det eneste jeg har funnet som hjelper. Hilsen ei som har barbert seg i 30 år :)

Svir ikke det veldig da?? :sjokkert:  sånn man bruker på hendene?

Anonymous poster hash: b666d...2dd

Skrevet

Svir ikke det veldig da?? :sjokkert:  sånn man bruker på hendene?

Anonymous poster hash: b666d...2dd

Svir ikke i det hele tatt.  Bruker jeg dette etterpå. Bruker ingen av de andre triksene over her. Bruker noen ganger sløve blader som har ligget lenge i dusjen, bruker billig barberskum.  Barbering, klapp tørr etter dusj, gni på en dæsj antibac, ferdig. Det er bakterier som forårsaker nuppene, steriliserer du huden etterpå unngår du nupper. 

Skrevet (endret)

Kjøper ikke at det bare er bakterier altså. For min del så er nok nupper og inngrodde hår mye et resultat av stramme bukser og gnagende trusekanter, jo mer ubehagelig blondetruse jeg har på meg, jo mer nuppete blir jeg. Jeg får jo også nupper av å ha masse sex pga friksjonen, og blir jeg slikket av en fyr med tredagersskjegg så får jeg jo razor burn i hele underlivet. Noen har bare ekstremt sensitiv hud, og kanskje også hår som vokser litt raskere enn snittet. 

I tillegg så er det som sagt noe med at selv om triksene fungerer første gang, så blir det nuppete etterhvert med daglig barbering, selv om man gjør alt etter oppskriften hver gang (og ja, jeg har da også bare for å teste fulgt det UREALISTISK DYRE trikset med å bytte barberblad hver eneste dag). Huden min liker det bare ikke.

Så prøv gjerne alle triksene i boka TS, men synes du fremdeles det er et herk, så hør på meg og zap bort faenskapet med laser =) 

Endret av Cuntzilla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...