Gå til innhold

Windows movie maker til windows 10

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har oppdaga at det ikke er windows movie maker til windows 10, og trenger det til å klippe opp vlc filer da jeg tar opp spill jeg spiller. Jeg trenger ett program som kan redigere videoer som er lange og helst gratis/så billig som mulig. Er det noen som har noen anbefalinger?

Endret av Kokkos92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en app som heter filmminner(fulgte med Windows10), og den kan jeg bruke til å klippe i videoer som er kortere enn 20 min.

Skrevet

Videoene jeg skal klippe er 30-50 min lange

Skrevet

Om du er "gamer" så invester i et redigerings program.

Selv så bruker jeg Adobe Premier Elements 12. Greit for en nybegynner som meg.

Skrevet

Jeg har Windows media player på min Win 10 maskin. Sikker på at du ikke har det? Trykk på Windowsknappen og skriv media, så burde den dukke opp.

Skrevet

Jeg har Windows media player på min Win 10 maskin. Sikker på at du ikke har det? Trykk på Windowsknappen og skriv media, så burde den dukke opp.

I følge Elkjøps dataekspert er mediaspilleren fjernet fra W10.

Anonymous poster hash: f9670...437

Skrevet (endret)

Rart jeg har den da, på to maskiner. En ble oppgradert til Windows 10 og en annen ble levert med Windows 10. Begge har Windows Media Player.

Endret av Guile
Skrevet

Jeg skrev feil, mente windows movie maker, ikke windows media player :P media playeren er i windows 10 også ja :)

Skrevet

Du kan laste det ned fra Microsoft, Windows 8 versjonen fungerer fint på Windows 10 også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...