AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg har de siste årene hatt en del sex med en del forskjellige. For meg er det viktig å bruke kondom. Jeg sier før vi starter at vi må ha kondom på fordi jeg går ikke på pilla. Da kommer de fleste med unnskyldninger som " Jeg klarer det, Jeg skal ikke komme inni deg osv" Så prøver de alikevel å stappe den inn og jeg må si nei mange ganger før de til slutt tar på seg kondom. Syntes det er et sinnsykt styr egentlig. Må bruke lang tid. Har ihvertfall lært at nevner jeg ikke noe om kondomen selv, så gjør ihvertfall ikke gutten det heller. De er alltid på vei til å bare stikke den inn, uten en gang å tenke på at dem ikke kjenner meg godt. Forrige gang jeg hadde sex sa jeg ifra om at vi måtte bruke kondom, men han tok det ikke spessielt seriøst og plutselig hadde han stukket den inn i meg uten og jukka ut og inn et par ganger. Før jeg måtte bli streng i stemmen min og si ta han MÅTTE ta på kondom først. Hater å bruke streng stemme til gutter, men jeg føler at det er det eneste som funker for at dem skal ta på seg kondom. Er dere ikke redde for å bli smittet av et eller annet eller gjøre henne gravid? de siste 7 har ihvertfall ikke det. Anonymous poster hash: 73931...548
Gjest Castielz Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 Hadde du vært gutt, og prøvd å ha sex med kondom en gang, så hadde du skjønt det. Sex med kondom er poengløst, da onanerer jeg heller. Men så driver jeg aldri med ONS, da jeg synes det er skittent og skjønner ikke helt poenget med det.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Hadde du vært gutt, og prøvd å ha sex med kondom en gang, så hadde du skjønt det. Sex med kondom er poengløst, da onanerer jeg heller. Men så driver jeg aldri med ONS, da jeg synes det er skittent og skjønner ikke helt poenget med det. Så det gir dere ingen nytelse ? Anonymous poster hash: 73931...548
Gjest Castielz Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Så det gir dere ingen nytelse ? Anonymous poster hash: 73931...548 Nope! Det er minimalt. Dessuten er det en VELDIG usikker prevansjon mtp graviditet. Endret 18. oktober 2015 av Castielz
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 Nope! Det er minimalt. Dessuten er det en VELDIG usikker prevansjon mtp graviditet. rart dere kommer i kondomen da Anonymous poster hash: 73931...548 7
Gjest Castielz Skrevet 18. oktober 2015 #6 Skrevet 18. oktober 2015 rart dere kommer i kondomen da Anonymous poster hash: 73931...548 Det gjør jeg og det, etter 30-40 minutter med hardt arbeid og konsentrasjon. Men det er noe som heter kvalitet på orgasmen og!
Gjest Herr Heftig Skrevet 18. oktober 2015 #7 Skrevet 18. oktober 2015 Nope! Det er minimalt. Dessuten er det en VELDIG usikker prevansjon mtp graviditet. Men de veldig sikre mot kjønnsykdommer. Vil tippe de beskytter 99% mot begge deler. Dessuten er jeg ikke enig i at de gir null nytelse. Litt mindre enn vanlig, men ikke mye. Jeg skjønner heller ikke at andre gutter ikke er mer redd for graviditet og sykdommer.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #8 Skrevet 18. oktober 2015 Nope! Det er minimalt.Dessuten er det en VELDIG usikker prevansjon mtp graviditet. Ehm, nei Anonymous poster hash: e29b5...6b6 10
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #9 Skrevet 18. oktober 2015 Anonymous poster hash: b53d5...8b4 6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #10 Skrevet 18. oktober 2015 Nope! Det er minimalt. Dessuten er det en VELDIG usikker prevansjon mtp graviditet. Kondom er nesten 100% sikker hvis kvaliteten er god og den brukes riktig. http://www.nettdoktor.no/sex_samliv/fakta/prevensjon_hvilken.php Anonymous poster hash: 2b40a...d00 6
Gjest Castielz Skrevet 18. oktober 2015 #11 Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Ehm, nei Anonymous poster hash: e29b5...6b6 Ehhm jo. De er bare sikre dersom: - man har riktig størrelse (forekommer sjelden) - man tar den på 100% riktig på (ingen gjør dette, de fleste slenger'n bare på og good to go) - man er forsiktig og følger med under selve akten, slik at den ikke faller av. - De kan sprekke. Endret 18. oktober 2015 av Castielz
herremann Skrevet 18. oktober 2015 #12 Skrevet 18. oktober 2015 jeg kjenner alt for lite når jeg bruker kondom. det gir meg store problemer med å komme og kan i tillegg medføre at jeg mister ereksjonen. da gjør jeg heller som castielz sier, da tar jeg meg heller et runk! 1
Gjest Kālikā Skrevet 18. oktober 2015 #13 Skrevet 18. oktober 2015 Ehhm jo. De er bare sikre dersom: - man har riktig størrelse (forekommer sjelden) - man tar den på 100% riktig på (ingen gjør dette, de fleste slenger'n bare på og good to go) - man er forsiktig og følger med under selve akten, slik at den ikke faller av. - De kan sprekke. Alt dette kan du jo ta ansvar for å fikse selv. Prøv deg frem og finn kondomer i riktig størrelse for deg, bli flink til å sette dem på selv, og sørg for å alltid ha dem tilgjengelig, i stedet for å syte over at du ikke får det til. Menn som håndterer dette på en god måte fremstår som langt mer attraktive enn sytekoppene, enten vi snakker ONS eller forhold.
Gjest Castielz Skrevet 18. oktober 2015 #14 Skrevet 18. oktober 2015 Alt dette kan du jo ta ansvar for å fikse selv. Prøv deg frem og finn kondomer i riktig størrelse for deg, bli flink til å sette dem på selv, og sørg for å alltid ha dem tilgjengelig, i stedet for å syte over at du ikke får det til. Menn som håndterer dette på en god måte fremstår som langt mer attraktive enn sytekoppene, enten vi snakker ONS eller forhold. Jeg er sterilisert, ditt argument gjelder ikke meg. Har ingen problemer med å vente med sex til begge "deltakerne" har sjekket seg først. Avstår heller enn kondom.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #15 Skrevet 18. oktober 2015 Det gjør jeg og det, etter 30-40 minutter med hardt arbeid og konsentrasjon. Men det er noe som heter kvalitet på orgasmen og! Da er det heller du som har nedsatt følelse i penis. Jeg har hatt MANGE partnere (ca 40 stk!) og de fleste holde sjelden mer enn i max tjue minutter med kondom, mange av dem kom i løpet av 5-10 minutter.. Å påstå at kondomer er så innmari vanskelige å bruke er latskap og ansvarsfraskrivelse. P-piller er overhodet ikke mer sikkert, det skal tross alt ikke mer enn èn løs mage eller èn runde med oppkast før viresoffet ikke tas opp i tilstrekkelig mengde og kinnen er ubeskyttet i en drøy uke. Dette er noe mange damer ikke vet, fordi de ikke gidder å lese seg opp om medikamentet de faktisk bruker. På samme måte som at menn ikke gidder å lære opp seg selv i kondombruk. Ikke rart det er 15 000 aborter i året her til lands... Anonymous poster hash: 66319...c3e 9
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #16 Skrevet 18. oktober 2015 jeg kjenner alt for lite når jeg bruker kondom. det gir meg store problemer med å komme og kan i tillegg medføre at jeg mister ereksjonen. da gjør jeg heller som castielz sier, da tar jeg meg heller et runk! Nope! Det er minimalt. Dessuten er det en VELDIG usikker prevansjon mtp graviditet. Er det rart at nesten utdødde kjønnssykdommer som syfilis og gonorè er på full fart tilbake her til lands... Anonymous poster hash: ae81b...33e 6
Maleficenta Skrevet 18. oktober 2015 #17 Skrevet 18. oktober 2015 Men de veldig sikre mot kjønnsykdommer. Vil tippe de beskytter 99% mot begge deler. Dessuten er jeg ikke enig i at de gir null nytelse. Litt mindre enn vanlig, men ikke mye. Jeg skjønner heller ikke at andre gutter ikke er mer redd for graviditet og sykdommer. de er redde for graviditet men om det skjer kan de sette seg ned å hyle om at de er blitt lurt.. 5
peppermyntete Skrevet 18. oktober 2015 #18 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg har mang en gang spurt meg selv om det samme! Kanskje to av mine mannlige partnere har tatt på kondom på eget initiativ. Late, uforsiktige og usexye er de som lar være! 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #19 Skrevet 18. oktober 2015 jeg kjenner alt for lite når jeg bruker kondom. det gir meg store problemer med å komme og kan i tillegg medføre at jeg mister ereksjonen. da gjør jeg heller som castielz sier, da tar jeg meg heller et runk! Hva hadde du gjort hvis dama ikke tålte hormonprev? Anonymous poster hash: ebad3...b15
Gjest HarryDotter Skrevet 18. oktober 2015 #20 Skrevet 18. oktober 2015 Om man ligger med flere damer iløpet av kort tid er jo kondom ett must! Og frem til man er fast partner med noen og helt sikre på at det ikke er sykdommer ute å går bør jo også kondom brukes. At folk ikke er mer redde for alvorlige sykdommer er meg en gåte! Hadde aldri i verden turt å ligge med noen fremmede damer uten å beskytte meg. Blir helt annerledes da når det er snakk om fast partner... Det eneste jeg syntes er kjipt med kondom er den stramme strikken inn mot roten av penis...den klemmer ofte for hardt på alle kondomene jeg har prøvd iallefall. Kan bli litt smertefullt i lengden ...Følsomheten blir også littegran nedsatt men det passer meg egentlig ganske bra
Fremhevede innlegg