Gå til innhold

Kjønnsykdom

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heei! Jeg hadde meg med en gutt i syden, så har vært og skjekket meg, men sendte bare inn sånn klamydia test, hadde ikke det, jeg har ingen symptomer på kjønnssykdommer men skjekket meg for klamydia siden du ofte ikke merker dette! Men når jeg sender inn klamydia test hadde de sett om d var noe annet galt? Eller er d andre sykdommer du ikke merker? Siden jeg merker jo ingen ting:-))

Anonymous poster hash: 9542c...c87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de ser kun om du har klamydia. Du må helst teste for mycoplasma genitalis som gjøres med en sånn lang q-tips i tillegg til hepatitt og kanskje også HIV

Anonymous poster hash: 04f6b...527

Skrevet

Hvis du vil sjekke for andre ting, må du ta andre tester i tillegg. 

Anonymous poster hash: fd2e2...04c
Skrevet

Når man har sex i syden, risikerer man en del andre sykdommer enn kun klamydia. Hepatitt B og C er vanligere der (kan gi kronisk, smittsom leverbetennelse, og er ganske så smittsomt). Det samme er multiresistent gonoré, syfilis, mycoplasma genitalis og en del andre bakterier som likner på klamydia og mycoplasma, men som man ikke har spesifikke tester på. Man kan likevel se om det finnes betennelsesceller om man mikroskopierer et skjedeutstryk. Dette gjøres på steder som Olafiaklinikken. En HIV-test er heller ikke så dumt å ta.

Så hadde tatt en tur til Olafiaklinikken eller liknende.

Anonymous poster hash: c0ecd...b43

• Liker 1
Skrevet

De sjekker kun klamydia på klamydia prøver, Olafia sin klamydia-test sjekker også for mykoplasma.

Få kjønnssykdommer gir symtpomer, så det er uhyre viktig at du kommer deg til lege eller seksual klinikk snarest for en fullsjekk!

Anonymous poster hash: e0c69...b93
Skrevet

Heei! Jeg hadde meg med en gutt i syden, så har vært og skjekket meg, men sendte bare inn sånn klamydia test, hadde ikke det, jeg har ingen symptomer på kjønnssykdommer men skjekket meg for klamydia siden du ofte ikke merker dette! Men når jeg sender inn klamydia test hadde de sett om d var noe annet galt? Eller er d andre sykdommer du ikke merker? Siden jeg merker jo ingen ting:-))

Anonymous poster hash: 9542c...c87

Og istedenfor å gå å være paranoid for sånt i ettertid får du bruke vettet ditt å si til dine ONSat den enesten måten de får entrè i paradisbukta er hvis de har på badebuksa ordentlig! 😂

Anonymous poster hash: 9c8d0...46f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...