Gå til innhold

tørt forhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det flere som lever i tørre forhold, der sexen blir lite å ingenting av, å det som er blir kjedelig å rutine preget ? Vurderer sterkt å finne meg en elskerinne, flere som føler det slik ?

Anonymous poster hash: 762e4...7ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forhold uten sex å intimitet anser jeg som et vennskaplig forhold å ikke et kjærlighetsforhold

Skrevet

Et par alternativ til å finne en elskerinne..

1. Legg i litt innsats i det forholdet du allerede har, ta tak i årsaken til hvorfor forholdet er "tørt".

2. Avslutte forholdet.

Alternativ en er ofte å foretrekke for alle parter.

• Liker 1
Skrevet

Er det flere som lever i tørre forhold, der sexen blir lite å ingenting av, å det som er blir kjedelig å rutine preget ? Vurderer sterkt å finne meg en elskerinne, flere som føler det slik ?

Anonymous poster hash: 762e4...7ab

Kanskje hvis du manner deg opp litt, gjør litt god gammeldags research, gjør noen innkjøp på kondomeriet/sex leketøy butikker generelt at du klarer å lage en god plan for neste gang? Som f.eks at du har en fantasi, som du gjerne vil oppleve : du sier til dama di h aden går ut på og hun sier ifra om hun går med på den eller ikke. Og hun forteller deg sin, så bytter dere på, begge skal få fantasien sin så lenge det er innenfor deres komfortsoner å utføre. Dvs at NEI om dama di vil knulle deg i rassen med en svær dildo trenger du ikke gå med på den og hun har like stor rett til å si nei til det om du vil ta hun i samme hullet. (dette var et eksempel på hvor ekstremt noen jenter tenker) jeg skal snart utnytte kjæresten min skikkelig, etter hennes ønske :) legg litt innsats i det så ordner det seg. Jo kåtere du gjør henne jo mer lidenskapelig blir det og d

TRO DU MEG!! Om du også er lei avsexen da gikk nok hun lei for LEEEEEEEEENGE siden. Hilsen en FORTSATT LIDENSKAPELIG MANN ETTER LANGVARIG FORHOLD!

Anonymous poster hash: ec1b9...0b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...