Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når de reklamerer for at de har maling på salg, kan man da velge farge selv? Fargen i de bøttene som står fremme er jo som oftest hvit, i allefall av det jeg har sett.

Vet jo at de blander den fargen man vil ha, men får man da fortsatt salg-pris?

Synes det er litt flaut å spørre betjeningen :sjenert:

Anonymous poster hash: 53434...e50
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tro det. Fargen som står ute er jo bare basen.

Anonymous poster hash: f4475...dba

• Liker 1
Skrevet

Synes det er litt flaut å spørre betjeningen :sjenert:

???

Hva tror du betjeningen er der for, å vokte statshemmeligheter gjemt i malingen?

Skrevet

Du velger farge selv :)

Anonymous poster hash: 10c61...7a9

• Liker 1
Skrevet

Ville tro det. Fargen som står ute er jo bare basen.

Anonymous poster hash: f4475...dba

Okei :)

???

Hva tror du betjeningen er der for, å vokte statshemmeligheter gjemt i malingen?

:roll:

Du velger farge selv :)

Supert, takk for svar! :)

Skrevet

Så klart kan du velge farge selv!

Det finnes jo en million farger. Tror du butikken har alle disse stående i hylla?

Folk og tenking ass...

Anonymous poster hash: 6e625...767
  • Liker 1
Skrevet

Så klart kan du velge farge selv!

Det finnes jo en million farger. Tror du butikken har alle disse stående i hylla?

Folk og tenking ass...

Som jeg skrev lengre opp; Jeg vet at man kan få den fargen man vil, men var ikke sikker på om det gjaldt når det er slag. Har som oftest sett hvit maling stående ute når det er salg, men også lys blå f,eks.

Folk og tenking ass...

• Liker 1
Skrevet

Som jeg skrev lengre opp; Jeg vet at man kan få den fargen man vil, men var ikke sikker på om det gjaldt når det er slag. Har som oftest sett hvit maling stående ute når det er salg, men også lys blå f,eks.

Folk og tenking ass...

Hvit base ja. Hvit base brukes til å blande diverse farger. Akkurat sånn som A-base, B-base, C-base, gul base og okysrød base.

• Liker 1
Skrevet

Hvit base ja. Hvit base brukes til å blande diverse farger. Akkurat sånn som A-base, B-base, C-base, gul base og okysrød base.

Har fått svar på det lengre opp, jeg visste ikke at det var base :)

• Liker 1
Skrevet

Har fått svar på det lengre opp, jeg visste ikke at det var base :)

Så du trodde butikkene hadde alle farger stående ferdig i hyllene?

Anonymous poster hash: 4b5ce...6ec

• Liker 1
Skrevet

Så du trodde butikkene hadde alle farger stående ferdig i hyllene?

Anonymous poster hash: 4b5ce...6ec

Nei, hvor har jeg skrevet det? Dette er snakk om de malingsboksene som står ute til salg. Har aldri sett så nøye på dem, men har lagt merke til at fargen ofte er hvit, grå og lys blå f.eks. Trodde dette var ferdig blandet maling, men har nå lært at dette er base.

Skrevet

Så du trodde butikkene hadde alle farger stående ferdig i hyllene?Anonymous poster hash: 4b5ce...6ec

Gudbedre for en kverulering :fnise:

Skrevet

Gudbedre for en kverulering :fnise:

Det er sikkert vanskelig å la være for enkelte :P Og jada, jeg har skjønt at vedkommende mener at jeg er dum. Synes alltid det er imponerende med folk som kan ''alt'' selv før de har lært det :rolleyes:

Har uansett fått svar på det jeg lurte på, så nå gidder jeg ikke svare mere i denne tråden :laugh:

Skrevet

Det er sikkert vanskelig å la være for enkelte :P Og jada, jeg har skjønt at vedkommende mener at jeg er dum. Synes alltid det er imponerende med folk som kan ''alt'' selv før de har lært det :rolleyes:

Har uansett fått svar på det jeg lurte på, så nå gidder jeg ikke svare mere i denne tråden :laugh:

Til ditt forsvar: Det hender det er ferdig blandet maling som er på salg også. Noen ganger blander de feil, og da blir den feilblandede malingen gjerne satt ut på salg til en billig penge. Da er det kanskje 1 liter av det ene, 1/2 liter av det andre og en og annen 10-liter som står på salg. Men da er de merket med hvilken farge de har. 

Dette er noe helt annet enn når det f.eks. står "Salg! Lady silkematt, xx kr/literen!" Da har du fritt valg i farger og de blander det du vil. :)

Anonymous poster hash: a793f...951

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...