AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Tror jeg har hatt soppinfeksjon, og tok en Canesten 500mg på onsdag kveld. Helt siden torsdag har jeg hatt hvit utflod igjen, og etter å ha "sjekket" ekstra i dusjen idag var det masse hvitt inni meg. Det minnet veldig om en oppløst tablett, men kan den virkelig bruke så lang tid på å komme ut? Eller har den ikke virket og det er fortsatt soppinfeksjon? Anonymous poster hash: bfb4a...55d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 Det er vanlig. Kuren virker over flere dager, ergo så bruker den flere dager på å løse seg opp. Du har jo f.eks canesten soppkurer med 6x100mg som du da tar hver kveld, hvis de tar 1 dag hver, og du tar i en ny en neste dag så er det jo rasjonelt å tenke at den på 500mg kan ta 5 dager. Anonymous poster hash: ac715...ce6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Det som kommer ut naturlig fjerner du, resten skal ligge og virke inntil det er oppløst av seg selv. Håper du samtidig behandler utvendig med Canestenkrem eller får du raskt ny oppblomstring av sopp. Har du sopp innvendig har du og sopp utvendig og omvendt. Begge deler må behandles samtidig dersom du skal få tatt tyren ved hornene. Anonymous poster hash: 0897c...6e3 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Det som kommer ut naturlig fjerner du, resten skal ligge og virke inntil det er oppløst av seg selv. Håper du samtidig behandler utvendig med Canestenkrem eller får du raskt ny oppblomstring av sopp. Har du sopp innvendig har du og sopp utvendig og omvendt. Begge deler må behandles samtidig dersom du skal få tatt tyren ved hornene. Anonymous poster hash: 0897c...6e3 Det fulgte ikke med noe krem...Anonymous poster hash: bfb4a...55d
peppermyntete Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 Det fulgte ikke med noe krem...Anonymous poster hash: bfb4a...55d Du må kjøpe kombinasjonspakningen.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #6 Skrevet 18. oktober 2015 Ja den bruker mange dager på å løse seg opp og komme ut. På meg tar det minst en uke. Anonymous poster hash: f35f6...f76
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå