AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Hva synes damene om deep throat? Som mann må jeg si jeg elsker når dere klarer det. Anonymous poster hash: 1ed9f...cb9
Gjest 123Sol Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 Greit det sålenge jeg får bestemme hvor fort det skal gjøres.
MarianneE Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Greit det sålenge jeg får bestemme hvor fort det skal gjøres. Må styre det hele hvis ikke går det ikke.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Liker å Gjøre det og skulle gjerne ha blitt enda bedre ved at mannen styrer. Men er singel og har ingen å øve meg på :/Anonymous poster hash: 7e615...cbd
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 Det er noe av det værste jeg vet. Prøv å stikk en banan langt nedi halsen din selv, og støt den hardt og rytmisk og ut inn langt inn i ganen sånn så drøvelen børster den på oversiden. Legg gjerne til en ekkel smak og lukt. Jeg kan prøve en eller to dype tak når jeg suger, men det ender alltid med tårer i øynene, mye smerte i hals og kjeve, gulp og i enkelte tilfeller skikkelig spy. Forstår ikke hva som er tennene med å utsette noen for noe så ekkelt, bare for å få litt nytelse selv. Andre måter å gi pikken nytelse på. Anonymous poster hash: c27fd...050 1
frk91 Skrevet 18. oktober 2015 #6 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg liker det, og klarer det bra uten å brekke meg så alt for mye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå