Gå til innhold

Sexy med røde lepper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min liker at jeg har på rød leppestift i alle fall, men tror det er seksualisert for hans del; sendte en helt vanlig selfie med det og han ble hard  :laugh:

Personlig synes jeg det er fint på andre, men selv føler jeg meg sykt klovn med det.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

50/50

Anonymous poster hash: 2c9e5...3af
Skrevet

Hvorfor pynter du deg? For å tiltrekke deg menn.

Anonymous poster hash: d40ca...ef3

Jeg pynter meg for meg selv og andre jenter før menn faktisk...menn kan jeg tiltrekke meg med mye mindre enn rød leppestift ;)

Skrevet

Jeg pynter meg for meg selv og andre jenter før menn faktisk...menn kan jeg tiltrekke meg med mye mindre enn rød leppestift ;)

Hvis du er like sexy som hun på avataren din, så holder det sikkert å vrikke litt på rumpa, så kommer de løpende på rad og rekke.😂👅

Anonymous poster hash: 4f556...ebe

Skrevet

Jeg vil nok si jeg bruker rød lebestift av og til ja, men ikke mer enn at det er en aning av det.

Ellers kommer det vel an på leppene, fargen i ansiktet og rødfargen. Rødfarge med oransje i kler nesten ingen, små lepper ikke helt det samme som store.

En studie (bare å google) viste at det første menn legger merke til i ansiktet på en kvinne er leppene hennes. Jo større jo bedre. Jo rødere jo bedre. Fordi det betyr at kvinnen er mer fertil.

Anonymous poster hash: a9572...5d6
Skrevet

Får personlig konnotasjoner til drag queens og transer når noen har på seg veldig rød leppestift.

Anonymous poster hash: 0253d...f87
Skrevet

Sjekk dide profil sexy profilbilde

Anonymous poster hash: 10cee...2fa

Skrevet

Sjekk dide profil sexy profilbilde

Anonymous poster hash: 10cee...2fa

Takk  :rodmer:

Jeg elsker å ha røde lepper  :hjerte:

Skrevet

Jeg vil nok si jeg bruker rød lebestift av og til ja, men ikke mer enn at det er en aning av det.

Ellers kommer det vel an på leppene, fargen i ansiktet og rødfargen. Rødfarge med oransje i kler nesten ingen, små lepper ikke helt det samme som store.

En studie (bare å google) viste at det første menn legger merke til i ansiktet på en kvinne er leppene hennes. Jo større jo bedre. Jo rødere jo bedre. Fordi det betyr at kvinnen er mer fertil.

Anonymous poster hash: a9572...5d6

Jeg tviler sterkt på om leppestørrelse og farge har sammenheng med fertilitet. Har du dokumentasjon for dette?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tviler sterkt på om leppestørrelse og farge har sammenheng med fertilitet.

Spørsmålet er ikke nødvendigvis om det faktisk er en reell, påviselig sammenheng mellom størrelse og farge på leppene med helsetilstand og fertilitet, men om menneskehjernen er koblet slik at den oppfatter en sammenheng mellom størrelse og farge på leppene med helsetilstand og fertilitet. Hvis hjernen oppfatter en slik sammenheng må man forvente at noen vil jukse seg til penere lepper ved bruk av leppestift, restylane og annet juks og fanteri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...