AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Hvordan kan man tilby onanering show på nett for penger? Er det live? Og er det ulovlig?Anonymous poster hash: a9a00...101
Gjest marizz Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg har tidligere jobbet som camgirl, og jeg begynte med å finne folk fra ulike nettsteder og ta det på skype. Etterhvert gikk jeg over til cam4, og til slutt chaturbate. Jeg foretrekker chaturbate iallefall. Må også legge til at du bør tenke deg godt om før du gjør dette, for bilder og videoer vil garantert havne på nett. Jeg har sluttet med dette nå, og vil ikke si jeg angrer, men jeg skammer meg alikevel veldig ta gjerne kontakt om du lurer på noe!
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg har tidligere jobbet som camgirl, og jeg begynte med å finne folk fra ulike nettsteder og ta det på skype. Etterhvert gikk jeg over til cam4, og til slutt chaturbate. Jeg foretrekker chaturbate iallefall. Må også legge til at du bør tenke deg godt om før du gjør dette, for bilder og videoer vil garantert havne på nett. Jeg har sluttet med dette nå, og vil ikke si jeg angrer, men jeg skammer meg alikevel veldig ta gjerne kontakt om du lurer på noe! Hvordan kan man motta betaling anonymt? Slik at de ikke ser identiteten eller kontonr ditt. På paypal tror jeg de kan se identiteten, selvom de kun får en epostadresse å overføre penger til. For jeg kan se identiteten til andre når jeg overfører til de. (handler på nett) Anonymous poster hash: 80cb3...da1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 Og hva er egentlig vanlig pris for sånne ting? Anonymous poster hash: 80cb3...da1
Gjest marizz Skrevet 18. oktober 2015 #6 Skrevet 18. oktober 2015 (endret) Hvordan kan man motta betaling anonymt? Slik at de ikke ser identiteten eller kontonr ditt. På paypal tror jeg de kan se identiteten, selvom de kun får en epostadresse å overføre penger til. For jeg kan se identiteten til andre når jeg overfører til de. (handler på nett) Anonymous poster hash: 80cb3...da1 Tror det går an å ha et falsk navn, men ikke helt sikker. Bare vær obs på at det egentlig ikke er lov med slikt på paypal, og man kan risikere å miste pengene. Hvis du registrerer deg på en camside er det bare "eierene" og de ansatte((fra usa)) som ser din identitet, så der er det lettere å være anonym på en måte. Aaaner ikke hva normalpris er egentlig, men sikkert greit å ikke starte så veldig dyrt da, sånn du får bygget opp et nettverk. Endret 18. oktober 2015 av marizz
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #7 Skrevet 18. oktober 2015 myfreecams, chaturbate, cam4, osv. Du har vel google jente og kan bruke det like lett som oss andre. Anonymous poster hash: 068fd...8f7
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #8 Skrevet 19. oktober 2015 Et seriøst spørsmål her, men finnes det et marked for menn? Eller er internett overflodet av "dickpics" allerede? Anonymous poster hash: b7e74...bb7
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #9 Skrevet 19. oktober 2015 Et seriøst spørsmål her, men finnes det et marked for menn? Eller er internett overflodet av "dickpics" allerede? Anonymous poster hash: b7e74...bb7 Vil anta det i såfall er på homsekanaler. Dickpics og runking på cam er rett og slett ikke tennende for kvinner. Anonymous poster hash: 80cb3...da1 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #10 Skrevet 19. oktober 2015 Et seriøst spørsmål her, men finnes det et marked for menn? Eller er internett overflodet av "dickpics" allerede? Anonymous poster hash: b7e74...bb7 Er jo f.eks en kategori for menn på chaturbate. Og noen ganger på forsiden ser jeg at de er oppe der i seertall blant flere av kvinnene og parene. Men selv om noen av dem har greie seertall så vet jeg ikke om de får noe særlig tips eller ikke da jeg aldri har sett på noen av dem. Anonymous poster hash: 068fd...8f7
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #11 Skrevet 19. oktober 2015 Er det innafor å bruke maske eller lignende på slike camshows eller velge å holde hodet sitt utenfor skjermen? Anonymous poster hash: 80cb3...da1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #12 Skrevet 19. oktober 2015 Er det innafor å bruke maske eller lignende på slike camshows eller velge å holde hodet sitt utenfor skjermen? Anonymous poster hash: 80cb3...da1 Det går vel sikkert, men det er jo millioner av kvinner som gjør dette, så sjansen for at du skal bli gjenkjent er vel omtrent lik null. Anonymous poster hash: 807bc...a9a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #13 Skrevet 19. oktober 2015 Det går vel sikkert, men det er jo millioner av kvinner som gjør dette, så sjansen for at du skal bli gjenkjent er vel omtrent lik null. Anonymous poster hash: 807bc...a9a Jeg ble gjenkjent på nakenprat en gang. Plager meg at den i andre enden ikke avslørte hvem han var, men var noen som umiddelbart kjente igjen meg ihvertfall, selvom jeg ikke viste hele ansiktet. Tenner veldig på å gi camshow selv, men vil såklart ikke bli gjenkjent. Anonymous poster hash: 80cb3...da1
Gjest marizz Skrevet 20. oktober 2015 #14 Skrevet 20. oktober 2015 Er det innafor å bruke maske eller lignende på slike camshows eller velge å holde hodet sitt utenfor skjermen? Anonymous poster hash: 80cb3...da1 Jeg hadde hodet utenfor skjermen
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #15 Skrevet 20. oktober 2015 Er det innafor å bruke maske eller lignende på slike camshows eller velge å holde hodet sitt utenfor skjermen? Anonymous poster hash: 80cb3...da1 Da blir det nok vesentlig mindre tips regner jeg med. De som ligger på toppen har for det meste alle sammen det til felles at de både viser ansiktet sitt, og at de snakker og er litt interaktive med publikum. Og skal du tjene noe særlig på dette så burde du ligge ganske langt opp mot toppen av lista. De middelmådige nede i røkla tror jeg ikke tjener noe særlig i det hele tatt. Det er litt som folk på YouTube: De som er mest populære tjener veldig bra, mens de aller fleste tjener rimelig dårlig på det. Anonymous poster hash: 068fd...8f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå