Gå til innhold

Kondomeriet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte å bestille noe fra Kondomeriet, men på butikken der jeg vil måtte hente pakken jobber mange bekjente av meg, og jeg syntes det er flaut at de får vite at jeg bestiller derfra. Det kimmer opp som GPN (gøy på nett) som avsender og alle som jobber i posten vet hva det er. Kan jeg fylle ut med mitt navn, men venninna mi sin adresse så det havner på et annet postkontor?

Anonymous poster hash: ccaf9...497

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der jeg bor så har samme poststed flere postnummer, som igjen gir ulike postkontor.

Dvs at dersom jeg på på 3330 Sletta, så finnes faktisk 3331 Sletta, 3332, Sletta og 3333 Sletta.

Jeg kan skrive min vanlige adresse på, og jeg bor egentlig i 3330 sletta, men det er enklere for meg å hente på 3332 Sletta, så da skriver jeg det og henter pakken der.

Hvis du bor på et slikt sted vil du kunne bytte postkontor på den måten.

Hvis ikke du får et godt svar fra noen i tråden ville jeg anbefale å bestille en pakke fra et annet sted på nett og se hvordan det går med denne først om du skriver en annen adresse.

Men ellers ser jeg ikke hva som kan gå gale med din plan så lenge hun ikke får hentelappen i posten (dvs. du får sms el.), vet ikke hvordan det funker der.

Skrevet

Tenkte å bestille noe fra Kondomeriet, men på butikken der jeg vil måtte hente pakken jobber mange bekjente av meg, og jeg syntes det er flaut at de får vite at jeg bestiller derfra. Det kimmer opp som GPN (gøy på nett) som avsender og alle som jobber i posten vet hva det er. Kan jeg fylle ut med mitt navn, men venninna mi sin adresse så det havner på et annet postkontor?

Har det noe å si?? Du vet at de som jobber i posten har taushetsplikt angående det? Det er også ikke alltid man ser på avsender adressen heller.. Som regel når pakken kommer til postkontoret ditt / posi-i-butikken du velger så scanner de pakken og hyllenr fen legges i, ognår du kommer med hentekoden din så ser de rett på kollinr/ søker opp hentekoden da kommer hyllenr opp å de sjekker navnet. Hilsen en som jobber i butikk med post i.

Anonymous poster hash: 48dcc...383

Skrevet

Skal du bestille veldig mye da? Jeg har kun bestilt fra Kondomeriet en gang og da kom pakken direkte i postkassen :-)

Anonymous poster hash: e78e5...7d5
Skrevet

Har det noe å si?? Du vet at de som jobber i posten har taushetsplikt angående det? Det er også ikke alltid man ser på avsender adressen heller.. Som regel når pakken kommer til postkontoret ditt / posi-i-butikken du velger så scanner de pakken og hyllenr fen legges i, ognår du kommer med hentekoden din så ser de rett på kollinr/ søker opp hentekoden da kommer hyllenr opp å de sjekker navnet. Hilsen en som jobber i butikk med post i.

Anonymous poster hash: 48dcc...383

Er veldig klar over hvordan det fungerer. Jobber selv i posten og alle vet hva som er fra hvor. Lite gøy når nære familiemedlemmer står i posten. Det er problemet.

Skrevet

Hvorfor drar du ikke bare til nærmeste kondomeriet butikk i stedet, og kjøper via kassen? Det er jo det aller beste, så får du hjelp til å kjenne på produktene, styrke osv.

Vet ikke hvor nært forhold du har til venninnene dine, men jeg kunne nok fått til en deal med bestevenninna mi om å bestille til hennes adresse :P

Anonymous poster hash: 89f53...3c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...