Gå til innhold

Mentalt utro

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg drømmer og fantaserer til stadighet om en tidligere elsker.

Vi har en kjemi som er ubeskrivelig, og bare vi prater sammen slår gnistene såpass at fremmede reagerer. Sexen var hinsides noe annet jeg har opplevd og det hele endte med ett smell for å si det pent.

Jeg er gift med en annen mann og jeg elsker han av hele mitt hjerte og han er faren til mine barn.

Det finnes ingen kjærlige følelser til den andre, vi hadde aldri noe offisielt forhold og ingen av oss ønsket det heller. Store deler av personligheten hans direkte misliker jeg og vi har uforenlige forskjeller i syn på moral, politikk og etikk. Jeg har altså ikke lyst på han på den måten.

Så hvorfor, 10 år senere, drømmer jeg fortsatt om han om natten og fantaserer når jeg er alene?

Han har prøvd seg flere ganger og jeg har aldri vært fristet til ett sidesprang, så det er ikke det at han er uoppnåelig heller.

Kan det være at han har blitt en slags representant for min "tapte ungdom" eller hva? Jeg tenkte det kom til å gå over, men jeg merket senest i kveld at vi fortsatt ikke kan være i samme rom uten at spenningen dirrer såpass at folk reagerer.

Anonymous poster hash: d8e25...e8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonymous poster hash: d8e25...e8f

Skrevet

Hadde prøvd å vende denne seksuelle energien innover i forholdet. Hva skal til for å spice opp sexlivet mellom deg og mannen din? Det er veldig normalt å tenke på eks'er innimellom, hvert fall når man lever i et langvarig forhold med småbarn (som jo er alt annet enn romantisk og opphssende). Jeg fantaserer selv om andre menn innimellom. Men jeg vet jo at hverdagen hadde kommet med dem også, så det blr med fantasier.. og så tar jeg ut kåtskapen på den flotte mannen min i stedet 👍☺

Anonymous poster hash: 90e55...597

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...