AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Hei! Jeg har så lenge jeg kan huske vært plaget av angst (panikkangst). Er ganske sikker på at det er grunnet barndommen, da jeg ble mobbet (da mener jeg virkelig mobbet) hele barneskolen. Generelt sett er jeg høyt fungerende, men jeg har i perioder gått på en smell som har satt meg ut av spill i måneder av gangen. Jeg har vært til psykolog i kombinasjon med medikamentell behandling (Venlafaxine), og dette fungerte bra. Nå er det 4 år siden jeg ble "friskmeldt" og har ikke vært i behandling siden. Men nå er jeg under massivt stress i forbindelse med universitetsutdannelse +++ masse annet som jeg ikke ønsker å utdype, og jeg merker at panikk-situasjonene begynner å komme tilbake igjen. Lurer på om jeg ikke har noe annet valg enn å starte med Venlafaxine igjen. Noen som har erfaringer/ tips/ råd å dele? Anonymous poster hash: 54172...1af
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Det er jo ikke sikkert det er nødvendig med medisiner med en gang. Det kan være at det hjelper å prate om det først? Anonymous poster hash: 9ce7a...3da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå