AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 I over fem uker har jeg har ulike smerter i og rundt høyre skulder. Akkurat nå har jeg smerter nede på baksiden av skulderen ved innpust. Vanligvis er det stikking på ulike steder, i armhulen, i skulderen og bakpå skulderen. Jeg har ikke konstante smerter, men det kommer og går hver dag. Smertene jeg har i dag er de vondeste hittil, jeg må puste kort og lite for ikke å vri meg i smerte. Nå har det holdt på i fire timer. Hadde vi hatt legevakt her hadde jeg ringt, men det er over en time kjøring til nærmeste legevakt, og jeg har ikke bil. Jeg har hatt senebetennelse i skulderen tidligere, men det kjennes ikke ut som det. Er det noen som har opplevd noe lignende og vet hva jeg kan gjøre for å få det til å stoppe? Jeg skal selvsagt bestille meg legetime til uken. Anonymous poster hash: 53092...0b8
Gjest 123Sol Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg hadde ringt legevakta uansett for å forklare symptomene og høre hva de sier. Mener de at det er en hastesak så sender de vel en ambulanse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå