Gå til innhold

noen som er flink på jus?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

har forståelsen av at det er en del her inne som studerer jus. håper nå å treffe på noen av dem for jeg sliter litt, leser for tiden på pengekravsrett og er innenfor emnet foreldelse, og jeg må nok innrømme at dette fikser jeg ikke, tar ikke helt poenget bak det. klart kan jeg ikke be om en lang utdreining av det her, men litt bakgrunnsfakta, det vesentlige og hva det egentlig er hadde hjulpet så mye- det er ike så lett å søke på nettet om det. og boka er utrolig vrien, og vi er fler i gruppa som sliter med dette...

håper på noen flinkere studenter enn meg her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

har vært i kontakt med dem men ingen har tid til slikt, eneste lille tiden jeg fikk var i en pause i forelesningen og det sier seg selv, med en kø bak meg av folk med like mange spm som meg på hjertet... det er no dritt med uio, det er ikke hjelp å få, du får forelesning og ikke noe mer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært i kontakt med dem men ingen har tid til slikt' date=' eneste lille tiden jeg fikk var i en pause i forelesningen og det sier seg selv, med en kø bak meg av folk med like mange spm som meg på hjertet... det er no dritt med uio, det er ikke hjelp å få, du får forelesning og ikke noe mer,[/quote']

De fleste jussforelesere på UiO har egne timer avsatt til studenter, da man kan stille dem spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IngridMarie

Er du ikke påmeldt kurs i pengekravsrett da? Jeg går også på jus på uio, og skal ha pengekravsrettskurs nå til uka. Mye lettere å stille spørsmål på kursa enn på forelesning hvert fall (som er helt umulig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...