Gå til innhold

Tankær


Baretenker

Anbefalte innlegg

La oss starte ett sted.

Nei, er så sliten og det er så mye å gjøre. Hva er rett og hva er feil? Hvor skal jeg starte og hva er meninga med alt sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forsov meg til jobb i dag, da jeg ikke fikk sove før en halv time før klokka ringte. Slumreknappen er farlig... Våknet 10min etter jeg vanligvis pleier å kjøre, men med gasspedalen i bånn og litt munnskyldevann rakk jeg jobben med en 7 minutters margin. Det burde egentlig ikke vært mulig med tanke på at jeg våknet 08.33, begynner på jobb 09.00 og det tar en halv time å kjøre til jobb.

Maten i dag har bestått at ost, tunfisk og knekkebrød. Spiste også to dadler, himmelsk.

Egentlig skulle lillebroren min overnatte hos meg etter å ha vært på byen, men jeg er en fæl person som sa jeg kanskje ikke var hjemme likevel, selv om grunnen egentlig er at det ser ut som en svinesti hjemme og jeg ikke orker å rydde, vil bare forsvinne i drømmer.

Jeg gruer meg til i morgen, da må jeg rydde og har utrolig mye viktige ting som henger over meg. Kan også hende jeg blir konfrontert med noe av det på familirmiddagen jeg skal på, noe jeg ikke ønsker. Da må jeg lyve, jeg vil ikke at de skal ta meg for å være skikkelig dårlig økonomisk. Dessuten håper jeg ikke de insisterer på å komme en tur innom her jeg bor, spesielt om jeg ikke har rukket å vaske først...

Ting rakner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste med denne dagen har vært radioen, en dokumentar om Internettvenner og dadlene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...