Gå til innhold

Når man blir ghostet..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du kan jo alltids hjemsøke ham.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk norske menn. Dessuten er Tinder en umoralsk app for menn som bare vil tømme tisselurene sine, fullstendig umoralsk. Hvorfor gidder du nedlate deg til sånn dritt? Har du prøvd kristendate.no? Der fins det normale menn, fant min der :)

Anonymous poster hash: 6b371...291

Man kan også si "typisk norske kvinner", for mange kvinner gjør også slik.

Skrevet

Samt utenlandske menn og kvinner. Det er en ganske internasjonal greie, etter det jeg har forstått, og eldre enn både Tinder og internett.

• Liker 1
Skrevet

Man kan også si "typisk norske kvinner", for mange kvinner gjør også slik.

Er det noen som har sagt kvinner ikke gjør slik? Hvorfor må du si det? Hvorfor MÅ det alltid komme menn inn i tråder som er laget av en kvinne for å si "kvinner er like ille, dette er å så typisk kvinner, kvinner er å rundbrennere"  Hva er vitsen? Kan du ikke heller lage din egen tråd hvor du sier kvinner er sånn og sånn? Dette skjer hver gang. 

Anonymous poster hash: a6bc8...752

• Liker 1
Skrevet

Er det noen som har sagt kvinner ikke gjør slik? Hvorfor må du si det? Hvorfor MÅ det alltid komme menn inn i tråder som er laget av en kvinne for å si "kvinner er like ille, dette er å så typisk kvinner, kvinner er å rundbrennere"  Hva er vitsen? Kan du ikke heller lage din egen tråd hvor du sier kvinner er sånn og sånn? Dette skjer hver gang. 

Fordi "typisk norske menn" impliserer at dette er en egenskap spesielt vanlig hos akkurat denne gruppen, og ikke andre. Det virker av og til som om enkelte rett og slett ikke forstår hva "typisk" faktisk betyr.

Skrevet

Fordi noen sa at dette var "typisk norske menn", som om dette skulle være et problem som spesifikt gjelder norske menn. Hvis du ikke tåler at et slikt innlegg blir kommentert på den måten jeg gjorde, synd for deg.

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke bare å holde seg unna menn da, så slipper man dette her? 

Anonymous poster hash: 6b371...291
Skrevet

Det verste er når dette skjer med en person du kjenner i virkeligheten og må omgås med uansett med jevne mellomrom, og ikke bare en/ei som du har kommet i kontakt ved over internett. Da vet du at du har med et rævhol å gjøre.

• Liker 2
Skrevet

Har nettop avsluttet med en engelskmann som drev på den måten så det er neppe noe norsk fenomen i seg selv.Nettdating er noe dritt stort sett.Er så lett å gå videre til neste når man kan "shoppe" mennesker på den måten.Fint du har funnet en bra mann på kristendate,men mange såkalte kristne er bare ute etter sex de også..

Anonymous poster hash: 655e0...b91

Har vi blitt ghosta av samme dude? Bor mest i Norge men litt i UK også.

Anonymous poster hash: 848d1...ce2

Skrevet

Det er vel et symptom på at det er veldig mange feige norske menn der ute som generelt kunne utøvd litt mer respekt mot kvinnene de dater. 

• Liker 2
Skrevet

Det er vel et symptom på at det er veldig mange feige norske menn der ute som generelt kunne utøvd litt mer respekt mot kvinnene de dater. 

Uttrykket kommer fra USA, og det er gammelt. Så ikke bare norske menn gitt. Ikke bare menn generelt heller. Men de har gjerne lettere for å ghoste enn damer. Uansett feigt og respektløst.

Jeg ble jo selv ghosta av en engelskmann. Etter å ha datet i flere månder og til og med vært på tur sammen :P Jeg tror han gikk tilbake til sin eks-kone :P

Anonymous poster hash: 848d1...ce2

Skrevet

Som sagt, det finnes også mange feige norske kvinner som generelt kunne utøvd litt mer respekt mot mennene de dater.

• Liker 1
Skrevet

Som sagt, det finnes også mange feige norske kvinner som generelt kunne utøvd litt mer respekt mot mennene de dater.

Ja, det går nok begge veier.

Skrevet

Jeg har blitt ghostet 2 ganger..

Den ene var for ca 6 år siden, en fyr jeg datet over en periode på 3 mnd. Vi møttes jevnlig 1-2 ganger per uke. Plutselig ble det stille. Han svarte ikke på meldinger og tok aldri kontakt igjen. Møtte han et par måneder etter det tilfeldig på byen, ignorerte han bare. Dagen etter tikket det inn melding fra han om vi ikke skulle ta en kaffe. Wtf.

Den andre gangen var det en fyr som jaktet på meg som om jeg var storvilt. Han var veldig intens og "på". Etter ca 5 mnd endte vi på date. Datet noen ganger, han var ekstremt pågående.. Så POFF, han slettet meg fra Facebook og slutta å ta kontakt helt ut av det blå. Jeg spurte hva i all verden det var som hadde skjedd - han leste meldingen, men svarte ikke.

Et halvt år etterpå sender han meg en melding om at han hadde gått tilbake til eksen, men det hadde ikke fungert alikevel, så han lurte på om ikke vi kunne treffes igjen? Og han beklaget at han bare hadde forsvunnet. Jeg skrev tilbake at det toget har nok gått for lenge siden. 😂

Anonymous poster hash: 8cc23...0ba

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen. Setter pris på det. Trist å høre at det er så mange andre som også opplever dette/har opplevd dette.
Det er ikke det å bli "dumpa" som er det verste for meg, men det å leve i uvissthet. Jeg ga han en sjangse både på snap og melding om å forklare hva det var og om noe var galt? Han så snappen og meldingen, men svarte aldri. Ga bare tilbakemelding om at jeg synes det var barnslig oppførsel, han er jo trossalt en del år eldre enn meg og, så hadde forventet at han skulle være den av oss som var mest moden, men neida.
Det kom jo som et sjokk, da han var ekstremt på i starten - vi har veldig mange felles interesser og hobbyer som vi har fått gjort sammen, avtalte å gjøre masse gøy sammen også. Men ut av det blå sa det bare stopp. Sa jo til han at det er ok at han ikke vil treffes mer, at det ikke har noe å si for meg, bare at jeg vil ha en forklaring så jeg vet. Men konkluderer med at han mest sannsynlig fant ei annen. Sånn er livet men føler meg ganske "dass" nå.. 

TS

Anonymous poster hash: 856af...0f6
  • Liker 1
Skrevet

Hva i alle dager er ghostet????

Anonymous poster hash: 3f736...fdd

Når noen forteller hvor du er på et videospill etter den noen har død i spillet, slik at personen kan se alt.

Skrevet

Husker jeg opplevde det der for mange år siden, fra en jente jeg likte ganske godt. Ble sittende igjen med en rekke spørsmål, visste da ikke hva jeg hadde gjort galt. Tok et par mnd å komme over det der. Til slutt tok jeg meg selv i nakkeskinnet, ga meg selv et spark bak og sa til meg selv at nå må jeg for pokker meg gå videre, slutte å sutre. Og det hjalp. Det hjalp forsåvidt også at jeg snart skulle studere, og det i en annen landsdel, så det ga meg en sjanse til å få det på avstand.

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet (endret)

Det verste er når dette skjer med en person du kjenner i virkeligheten og må omgås med uansett med jevne mellomrom, og ikke bare en/ei som du har kommet i kontakt ved over internett. Da vet du at du har med et rævhol å gjøre.

Først; Heeeeei fullførsetningen! :hoppendeglad:

Nå tilbake til tråden; Klart det er kjipest om du må møte på vedkommende flere ganger i virkeligheten. Blir nesten litt som noe en person jeg kjente sa til meg om at cyber bullying er verre enn vanlig mobbing som skjedde på skolen. Det som er forskjellen mellom mobbing som kun skjer over sosiale medier og den type mobbing som skjer mellom elever direkte i hverdagen er at gjennom sosiale medier har du mulighet til å blokkere mobberen, lage en ny brukerprofil som bare noen få vet om, bytte telefonnummer, og lignende. Men blir en elev mobbet i skolehverdagen så kan ikke vedkommende velge å gå ut av klasserommet og heller ikke bare slette eller å blokkere/ignorere vekk andre elever rundt seg. 

Det er lettere å komme seg videre fra sosiale medier på et vis. Klart at det kan føles sårende der og da og en kan jo også bli skuffet flere ganger, men du vil da ikke alltid møte vedkommende flere ganger daglig. Derfor blir det lettere å reise seg opp igjen fra "pity party'et", og bestemme seg for å ikke ville tenke mer over situasjonen. 

Endret av Sunflower-Delight
Skrevet

Jeg opplevde en gang at en jente sendte meg en melding jeg ikke hadde fått. 

Jeg har også opplevd å sende melding til jenter som de ikke har fått. Det skjer ikke ofte, men det skjer. 

Oppdaterer denne. 

Jeg har en forretningskontakt som jeg har kommunisert mye med gjennom tekstmelding. Vedkommende svarer alltid samme dag.

Sendte en melding forrige helg som jeg ikke fikk svar på. Pussig. Sendte en ny melding på søndag for å spørre om vedkommende ikke hadde fått meldingen min. Null svar.

I går fikk jeg helt ut av det blå en melding fra vedkommende uten noen sammenheng med det jeg hadde skrevet tidligere. Spurte om vedkommende ikke hadde fått meldingene mine og han hadde ikke fått noen av de.

Skjer dette ofte egentlig? Kjipt om begynnende forhold tar slutt på grunn av teknologiske problemer.

:)

• Liker 2
Skrevet

Oppdaterer denne.

Jeg har en forretningskontakt som jeg har kommunisert mye med gjennom tekstmelding. Vedkommende svarer alltid samme dag.

Sendte en melding forrige helg som jeg ikke fikk svar på. Pussig. Sendte en ny melding på søndag for å spørre om vedkommende ikke hadde fått meldingen min. Null svar.

I går fikk jeg helt ut av det blå en melding fra vedkommende uten noen sammenheng med det jeg hadde skrevet tidligere. Spurte om vedkommende ikke hadde fått meldingene mine og han hadde ikke fått noen av de.

Skjer dette ofte egentlig? Kjipt om begynnende forhold tar slutt på grunn av teknologiske problemer.

:)

Jeg opplevde også dette en gang. Datet en fyr en liten stund, men for å være ærlig kjente jeg at interessen min var litt på vei ned. Etter siste date hadde vi avtalt neste treff med en gang, og han skulle sende meg melding om nærmere tid og sted den dagen. Den meldingen kom aldri. Dermed svarte jeg aldri heller- og jeg sendte han heller ikke melding for å spørre hva som skjedde ang avtalen. Tenkte det var like greit det ble sånn.

Dagen etter fikk jeg en lang melding fra han hvor han sa han var kjempeskuffet over at jeg aldri hadde svart på smsen hans dagen i forveien og at han tok det som et avslag.. Jeg forklarte at jeg aldri hadde fått noen sms og hadde gått utifra at han ikke var så interessert. 🙈

Noen dager etter det igjen tikket plutselig den smsen han hadde sendt den dagen inn, jeg aner ikke hva som gikk galt, men noe teknologisk trøbbel var det ja ;)

Anonymous poster hash: 8cc23...0ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...