AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 .. Og sitter igjen som et spørsmålstegn; hva skjedde? Hva gjorde jeg galt?! Møtte en fyr tra tinder, vi møtte hverandre veldig mye ila 1 og 2 uke.. Han sa han likte meg godt og ville tilbringe mye tid med meg. Plutselig avlyser han avtaler, og foreslår nye som jeg avslår da jeg ikke kunne. Han slutter å ta kontakt. Spurte i går hva som egentlig skjer og om alt er bra? Ingen svar.. Sier jeg synes dette er barnslig oppførsel og at han bare kan si ting rett ut. Ingen svar. Selvtilliten blir jo helt ræva.. Faen så lei jeg er......Anonymous poster hash: 856af...0f6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Hva i alle dager er ghostet???? Anonymous poster hash: 3f736...fdd 4
aquata Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 Til deg over her: fade ut all kontakt? Og late som om den andre er usynlig? Noe i den dur. ..
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #4 Skrevet 17. oktober 2015 Det finnes vel et norsk ord for dette? Anonymous poster hash: 3f736...fdd 3
aquata Skrevet 17. oktober 2015 #5 Skrevet 17. oktober 2015 Og til TS. Du gjorde sikkert ikke noe galt. Kom deg videre og vær glad du slapp å bruke mer tid på han. Trøsteklem til deg. 4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #6 Skrevet 17. oktober 2015 Hater slik oppførsel. Greit nok om man bare chatter litt på Tinder og enda ikke har møtt hverandre, men har man sett hverandre, og også flere ganger, så er det mer enn harry å bare forsvinne slik. Viser bare mangel på ryggrad og respekt for andre. La han få livet fult av hemorider, sure ekser, lumbago og tap av hår på hodet mens håret på ryggen gror godt. Anonymous poster hash: 848d1...ce2 2
aquata Skrevet 17. oktober 2015 #7 Skrevet 17. oktober 2015 Det finnes vel et norsk ord for dette?Anonymous poster hash: 3f736...fdd Tror det norske ordet er å være drittsekk. ..helt seriøst: vet ikke. Det med å fade ut all kontakt er på en måte et tekstfenomen. Og det er ikke alltid vi har norske ord på ting. Går sikkert an å bare si at han ikke gav lyd fra seg.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #8 Skrevet 17. oktober 2015 Typisk norske menn. Dessuten er Tinder en umoralsk app for menn som bare vil tømme tisselurene sine, fullstendig umoralsk. Hvorfor gidder du nedlate deg til sånn dritt? Har du prøvd kristendate.no? Der fins det normale menn, fant min der Anonymous poster hash: 6b371...291 1
Gjest Senjolin Skrevet 17. oktober 2015 #9 Skrevet 17. oktober 2015 Det finnes vel et norsk ord for dette? Anonymous poster hash: 3f736...fdd Å skrømte...? Til TS: Ja, dette synes jeg og er en utrolig dårlig måte å avslutte ting på. Du sendte tekstmelding til han og han ignorerte det og? Eller var det på tinder/facebook o.l?
Gjest Skrevet 17. oktober 2015 #10 Skrevet 17. oktober 2015 Typisk norske menn. Om det er typisk norske menn, så er det også typisk norske kvinner. Typisk nordmenn da får vi si! Jeg opplevde en gang at en jente sendte meg en melding jeg ikke hadde fått. Vi møttes ute på byen og hun sa at hun hadde sendt meg en melding som jeg aldri svarte på. Faktum var at jeg aldri fikk den. Jeg har også opplevd å sende melding til jenter som de ikke har fått. Det skjer ikke ofte, men det skjer. Så jeg håper at folk ikke gir seg etter en eneste melding. Men dette var kanskje en liten avsporing. 4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #11 Skrevet 17. oktober 2015 Å skrømte...? Til TS: Ja, dette synes jeg og er en utrolig dårlig måte å avslutte ting på. Du sendte tekstmelding til han og han ignorerte det og? Eller var det på tinder/facebook o.l? Sendte melding til han.. Ting skjedde fort mellom oss og merket tidlig at han likte meg mer enn jeg likte ham. Men jeg likte ham jo.. Fikk aldri svar når jeg spurte om noe har skjedd siden han ikke tok kontakt lengre. Han har jo sagt rett ut at han liker meg godt, introdusert meg for vennene sine. Føler meg så dårlig... Han er jo spesielt kjekk men gjennomsnittlig, de fleste jeg snakker med kategoriserer meg som vakker/ pen. Men ikke vet jeg, føler meg jo stygg nå da føler meg så lurt... Vi hadde det så koselig sammen. Skrev jo også at det er ok om han ikke vil mer, men at jeg bare vil ha et svar... Ingen svar er så lei... TsAnonymous poster hash: 856af...0f6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #12 Skrevet 17. oktober 2015 Dette er det veldig mange jenter som gjør, også. Men har blitt vant med det, så nå har jeg alltid flere ting gående samtidig, slik at om en dame bestemmer seg for å ghoste, så får jeg holde meg til de som ikke gjør det😊Anonymous poster hash: 7305b...a8c 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #13 Skrevet 17. oktober 2015 Og til TS. Du gjorde sikkert ikke noe galt. Kom deg videre og vær glad du slapp å bruke mer tid på han. Trøsteklem til deg. Tusen takk <3 TsAnonymous poster hash: 856af...0f6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #14 Skrevet 17. oktober 2015 Dette er det veldig mange jenter som gjør, også. Men har blitt vant med det, så nå har jeg alltid flere ting gående samtidig, slik at om en dame bestemmer seg for å ghoste, så får jeg holde meg til de som ikke gjør det😊Anonymous poster hash: 7305b...a8c Verste var at han sa, om vi dater holder jeg meg bare til deg. Glad jeg aldri hadde sex med ham iallfall da.. TsAnonymous poster hash: 856af...0f6 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #15 Skrevet 17. oktober 2015 Typisk norske menn. Dessuten er Tinder en umoralsk app for menn som bare vil tømme tisselurene sine, fullstendig umoralsk. Hvorfor gidder du nedlate deg til sånn dritt? Har du prøvd kristendate.no? Der fins det normale menn, fant min der Anonymous poster hash: 6b371...291 Har nettop avsluttet med en engelskmann som drev på den måten så det er neppe noe norsk fenomen i seg selv.Nettdating er noe dritt stort sett.Er så lett å gå videre til neste når man kan "shoppe" mennesker på den måten.Fint du har funnet en bra mann på kristendate,men mange såkalte kristne er bare ute etter sex de også.. Anonymous poster hash: 655e0...b91 5
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. oktober 2015 #16 Skrevet 17. oktober 2015 Med den overskriften trodde jeg du hadde problemer med spøkelser. Skulle foreslå at du kunne koke sammen noe hellige greier å kaste det på veggen. 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #17 Skrevet 17. oktober 2015 Åh, har en sånn fjomp jeg og. Sender jeg snap, åpner han men svarer aldri dersom jeg spør om noe. Men han er inne og kikker på storyen min flere ganger for dagen!! Jævla lurker.... Han ringte meg mandag og sa det kom til å bryte pga en tunnel, skulle ringe opp igjen på andre siden. Har ikke hørt noe siden. Burde jeg melde ham savnet? 😜😜Anonymous poster hash: 52bbe...298
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #18 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg har datet et spøkelse engang og det var grusomt. Hver gang vi skulle kysse var det som å kysse i løse lufta. Anonymous poster hash: a0bad...988 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #19 Skrevet 17. oktober 2015 Det er kjipt å bli ghostet. Man får ikke noe svar på hvorfor kontakten brytes og føler at vedkommende ikke har noen respekt for en. Mitt råd er å ikke ta det personlig, selv om det er vanskelig. Det kan være hundre forskjellige grunner til at han ikke tar kontakt. Og tross alt kjenner dere nesten ikke hverandre. Trøst deg med at det var bedre at det skjedde nå enn om flere uker, og at du ikke har behov for en sånn fyr i livet ditt.Anonymous poster hash: 86596...341 2
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 17. oktober 2015 #20 Skrevet 17. oktober 2015 Har opplevd dette på andre nettsider. Ikke akkurat datingsider men innpå brevvennsider og lignende. Kan starte å skrive med en person som plutselig etter en periode slutter å svare på meldinger tilbake, eller bare ignorerer en fullstendig. Føler at dette er noe mange driver med, istedenfor å si det som det er så velger de heller å gjøre det på den lettere måten. De ønsker ikke å konfrontere den andre for det er ubehagelig, så istedenfor velger de å late som om du ikke eksisterer. Hvis flest folk bare hadde sagt i fra på en høflig måte så ville en ha ungått masse ubehageligheter eller at den andre ble såret. Men men, virker da som om vi har kommet inn i en tid der det er "IN" med å være minst mulig høflig og ærlig mot sine medmennesker. Det beste er å ikke ta det altfor innpå deg. Du gjorde ingenting galt, du bare møtte på en person som ikke er av den beste sort. Han er ikke verdt mer av din tid, det er heller bedre å legge denne kontakten bak deg og så å komme deg videre til en som er bedre for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå