AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Får ikke lasta ned ptogramvareoppdateringa til macbook pro 2012 modell. Det står at den er lasta ned, men når jeg trykker på "om denne maskinen" står det fortsatt yosemite og det skal jo stå el capitan. Noen som vet hva jeg evt gjør feil? ☺ kvinnfolk pleier ikke å være gode på data (hvertfall ikke jeg haha) og setter pris på all hjelp og tips 😊Anonymous poster hash: 55f49...4fb
Titania Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Har du installert El capitan i det hele tatt, eller har du bare lastet det ned? For skal vel bare være å dobbelklikke på ikonet (enten på skrivebordet eller i programmer, husker ikke i farta), så skal installasjonen starte av seg selv
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 altså, det holder jo ikke å bare laste den ned. du må jo installere den i tillegg. Anonymous poster hash: 43f1c...f19
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Hei igjen! En oppdatering. Jo, den ble omsider installert etter mye tull. Hele operativsystemet hadde slettet seg under installeringen, og det kom opp "panic" med masse tekst og "forbudt"-tegn osv og den skrudde seg av og på mange ganger. Da tenkte jeg det var over for min kjære Mac. Men jeg gikk til Eplehuset neste dag, og der ville den plutselig installere operativsystemet -helt- uten problem. Antakeligvis hadde Macen fucket seg såpass mye opp under installasjonsprosessen når jeg ikke hadde åpent nett hjemme. Så et godt tips: Dersom man skal installere et operativsystem, bør man alltid ha tilgang på et åpent og ukryptert nett Anonymous poster hash: 55f49...4fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå