Gå til innhold

Hvordan fungerer tvangsforing?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sonde gjennom nesen. Ingen bedøvelse. Veldig ubehagelig og du vil føle både kvelning og brekning.

Gjøres 3-4 ganger om dagen, og sonden blir fjernet mellom hver gang. Dvs du vil få stappet sonden gjennom nesten flere ganger om dagen

Anonymous poster hash: 74c1a...49a

Hvorfor fjernes sonden gang for gang?

Anonymous poster hash: 60367...fa3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor fjernes sonden gang for gang?

Den dras ut.

Anonymous poster hash: e92e5...ae2

Skrevet

Den dras ut.

Jeg forstår hvordan den fjernes. Men hvorfor den fjernes? Det er jo ikke veldig bra å legge ned sonden fler ganger i døgnet? Den kan jo ligge lenge, sånn egentlig...

Skrevet

Jeg forstår hvordan den fjernes. Men hvorfor den fjernes? Det er jo ikke veldig bra å legge ned sonden fler ganger i døgnet? Den kan jo ligge lenge, sånn egentlig... Anonymous poster hash: 60367...fa3

Fordi den kan dras ut av pasienten.

Anonymous poster hash: 2443f...198

• Liker 1
Skrevet

Fordi den kan dras ut av pasienten.

Ja, da skjønner jeg det. Trodde det var "vanlig" å ta den ut og så legge den ned på nytt.

Skrevet

Den dras ut.

Hva er vitsen med å svare og gi tips ? Denne TS er tydligvis veldig syk og trenger mat ..Ikke tips til hvordan man blir enda værre.

Skrevet

Tips? Det er ganske logisk at en slange kan dras ut. De fleste forstår at det er best at de som kan det, er de som setter den ned og tar den ut. Spiseforstyrret eller ikke, folk er som regel ikke dumme.

Skrevet

Den dras ut.

Det var svaret på hvordan man gjør det, men ikke hvorfor man drar den ut. De gjør det nok ikke bare fordi de kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...