lillsunshine Skrevet 18. oktober 2015 #21 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg elsker kos og synest det er en viktig del av forhold. At han tar på meg når vi ser på film/ligger i armkroken er essensielt. Føler da at han liker meg, ikke vil holde seg unna. Ikke noe som slår å bli strøket på, kjenne kriblingen i magen og under mageregionen Trenger ikke å kysse hele tiden, det kan bli for meget av det gode. Om man allerede har vært intim om natten/morningen synest jeg det kan bli litt klengete om det skal kysses hele tiden etterpå, men det er fint med litt lett kroppskontakt ellers og et hadekyss. Trenger ikke å sove tett hele natten, det blir fort varmt og klamt, men kos/spooning etter sex og/eller om morningen er viktig. Datet en fyr som ikke var noe særlig kosete utenfor sengen. Jeg kjente jeg savnet å ligge i armkroken når vi så film og bli koset på, følte egentlig at han da ikke var så intressrt i meg. 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #22 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg er 29 og IKKE kosete. Når jeg skal se TV med en mann får jeg helt spader om han skal sitte oppå meg, foretrekker at vi har hver vår ende av sofaen, og bare lener en arm eller en fot på hverandre. Er vi i det offentlige rom føler jeg meg forferdelig ubekvem med flørting og berøring, så jeg oppfører meg som en "venn" da, og syns nesten det føles litt "overgrep" og ubehagelig ut (og flaut forhold til at man setter andre rundt som ser det i ubehagelig situasjon) om han skal begynne å ta på meg og dra meg inntil seg osv. Desverre noe som har gjort at jeg har mistet flere bra menn, fordi jeg visstnok oppfører meg "for kaldt". Anonymous poster hash: 7200b...cd3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #23 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg er 29 og IKKE kosete. Når jeg skal se TV med en mann får jeg helt spader om han skal sitte oppå meg, foretrekker at vi har hver vår ende av sofaen, og bare lener en arm eller en fot på hverandre. Er vi i det offentlige rom føler jeg meg forferdelig ubekvem med flørting og berøring, så jeg oppfører meg som en "venn" da, og syns nesten det føles litt "overgrep" og ubehagelig ut (og flaut forhold til at man setter andre rundt som ser det i ubehagelig situasjon) om han skal begynne å ta på meg og dra meg inntil seg osv. Desverre noe som har gjort at jeg har mistet flere bra menn, fordi jeg visstnok oppfører meg "for kaldt". Anonymous poster hash: 7200b...cd3 Bold = utslagsgivende. Er du slank og pen, så hadde du vært drømmedama. Jeg trenger definitivt ikke å spankulere rundt i offentligheten å tafse på dama mi. Ikke etter 1 uke, 1 måned eller 10 år. Det holder at jeg kan knulle henne hjemme, gjerne på vaskemaskinen, på kommoden, eller i senga for den saks skyld. Rent bortsett fra akkurat den kontakten, sitter jeg gladelig i en annen etasje - men det er alltid hyggelig å ha noen der, som man kan snakke med - så kan man gjøre hver sine ting - alene - men sammen. Anonymous poster hash: 1f386...a22
wintergirl Skrevet 19. oktober 2015 #24 Skrevet 19. oktober 2015 Ja, finnes. Sitter her. Derimot er mannen min mer klengete, skal nusse intens, gjerne med masse tungerulling, kose og klemme, holde hender. Jeg er den minst romantiske av oss. Godt med litt armsleng....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå