AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Finnes det noen jenter / kvinner i alderen 30+ som ikke er så enormt kosete av seg? Som ikke MÅ ligge inntil når vi ser en film Som ikke MÅ bli kilt på ryggen eller armen osv. så fort anledningen byr seg Som gjerne sitter i sofaen med litt mellomrom Som liker å ha gode 30cm mellom seg og partneren når de sover Som allikevel kan like intimetet og ha sex Som ikke krever 20 sekunders lange kyss hver bidige dag, men som aksepterer hverdags"nuss" nå og da. Opplever dette som et problem. Jeg er mann, og hater alt som har med "armkrok" å gjøre. Jeg er ingen bamsegutt, og selv om jeg selvsagt er beskyttende, føler jeg ikke noe ønske om å være "beskyttende" når vi sitter i sofaen å ser en film. Anonymous poster hash: 1f386...a22
Jolene Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Velger å svare på de tingene du skisserte i HI: Som ikke MÅ ligge inntil når vi ser en film Jeg synes dette er plagsomt. Liker å følge med på filmen. Som ikke MÅ bli kilt på ryggen eller armen osv. så fort anledningen byr seg Ser ikke poenget Som gjerne sitter i sofaen med litt mellomrom Gjerne! Liker ikke å sitte nærmest oppå noen når det er god plass. Som liker å ha gode 30cm mellom seg og partneren når de sover Helst! Liker å kunne sove fritt, dessuten sover jeg bedre da. Eneste ulempen er at det krever en stor seng. Som allikevel kan like intimetet og ha sex Ja, takk. Derimot så hater jeg kosing etter sex. Når vi er ferdige har jeg enten lyst til å sove, eller gå å gjøre andre ting. Som ikke krever 20 sekunders lange kyss hver bidige dag, men som aksepterer hverdags"nuss" nå og da. Helt klart. Så vi finnes. Derimot er jeg sammen med en sånn mann som du skisserer, det er slitsomt. Jeg har aldri vært noe glad i kosing og det å sitte oppå hverandre. Det blir for mye rett og slett. Samme når man har hatt sex, hvorfor må man ligge i timesvis å bare se på hverandre? Hvorfor ikke sove eller gjøre andre ting?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 Jenter er ikke en homogen gruppe. Anonymous poster hash: 95a85...23e 5
Charmander Skrevet 17. oktober 2015 #4 Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Jeg liker å følge med på filmen, men jeg liker om vi f. eks tar litt på hverandre uten at det forstyrrer filmopplevelsen. Alle jenter er ikke sånn er min erfaring for å svare på TS sitt spørsmål. Endret 17. oktober 2015 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #5 Skrevet 17. oktober 2015 Ja. vi finnes! Anonymous poster hash: 055da...2b5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #6 Skrevet 17. oktober 2015 Finnes det noen jenter / kvinner i alderen 30+ som ikke er så enormt kosete av seg? Som ikke MÅ ligge inntil når vi ser en film Som ikke MÅ bli kilt på ryggen eller armen osv. så fort anledningen byr seg Som gjerne sitter i sofaen med litt mellomrom Som liker å ha gode 30cm mellom seg og partneren når de sover Som allikevel kan like intimetet og ha sex Som ikke krever 20 sekunders lange kyss hver bidige dag, men som aksepterer hverdags"nuss" nå og da. Opplever dette som et problem. Jeg er mann, og hater alt som har med "armkrok" å gjøre. Jeg er ingen bamsegutt, og selv om jeg selvsagt er beskyttende, føler jeg ikke noe ønske om å være "beskyttende" når vi sitter i sofaen å ser en film. Anonymous poster hash: 1f386...a22 Jeg hadde ikke fiksa å sitte klin inntil mannen min hver kveld, vi trives faktisk best i hver vår etasje når barna er i seng Han spiller PS4 og jeg nettsurfer og ser på tv-serier Vi er veldig lykkelige sammen men liker veldig godt egentid etter lange, masete dager. Jeg fikser ikke å ligge i skje om natta (får helt klaus) og jeg hater forspill før sex. Men jeg elsker fotmassasje mens vi har ukas filmkveld, det må jeg innrømme Anonymous poster hash: 76add...cc2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #7 Skrevet 17. oktober 2015 Velger å svare på de tingene du skisserte i HI: Som ikke MÅ ligge inntil når vi ser en film Jeg synes dette er plagsomt. Liker å følge med på filmen. Som ikke MÅ bli kilt på ryggen eller armen osv. så fort anledningen byr seg Ser ikke poenget Som gjerne sitter i sofaen med litt mellomrom Gjerne! Liker ikke å sitte nærmest oppå noen når det er god plass. Som liker å ha gode 30cm mellom seg og partneren når de sover Helst! Liker å kunne sove fritt, dessuten sover jeg bedre da. Eneste ulempen er at det krever en stor seng. Som allikevel kan like intimetet og ha sex Ja, takk. Derimot så hater jeg kosing etter sex. Når vi er ferdige har jeg enten lyst til å sove, eller gå å gjøre andre ting. Som ikke krever 20 sekunders lange kyss hver bidige dag, men som aksepterer hverdags"nuss" nå og da. Helt klart. Så vi finnes. Derimot er jeg sammen med en sånn mann som du skisserer, det er slitsomt. Jeg har aldri vært noe glad i kosing og det å sitte oppå hverandre. Det blir for mye rett og slett. Samme når man har hatt sex, hvorfor må man ligge i timesvis å bare se på hverandre? Hvorfor ikke sove eller gjøre andre ting? Har du en singel søster? Anonymous poster hash: 1f386...a22
Jolene Skrevet 17. oktober 2015 #8 Skrevet 17. oktober 2015 Har du en singel søster? Anonymous poster hash: 1f386...a22 Beklager, det har jeg ikke
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #9 Skrevet 17. oktober 2015 Likedan her. Er egentlig ikke glad i kroppskontakt i det hele tatt, armkrok-kosing og spooning er klamt og ubehagelig. Har fått inntrykk av at noen menn er veldig touchy-feely og trenger mye bekreftelse, så jeg er singel til jeg finner en som ikke klenger på meg og skal være så innmari kjærlig hele tiden... Anonymous poster hash: 13056...e5b
Gjest FruPotter Skrevet 17. oktober 2015 #10 Skrevet 17. oktober 2015 Nå er jeg ikke 30, men jeg er i alle fall ikke noe særlig glad i kosing og nussing hele tiden. Ja, selvfølgelig synes jeg det er godt med litt kos i blant. Av og til. Men når samboer hele tiden skal ha kos blir jeg ærlig talt litt rastløs. Og dette skjer ofte, fordi han er nemlig veldig glad i kos. Som ikke MÅ ligge inntil når vi ser en film Når vi ser film vil jeg helst fokusere på filmen. Det gjør jeg ikke når han moser seg innpå og puster meg i øret. Som ikke MÅ bli kilt på ryggen eller armen osv. så fort anledningen byr seg Hater å bli kilt. Alle som kjenner meg vet at jeg absolutt h-a-t-e-r kiling. All form for det; det er tortur for meg. Som gjerne sitter i sofaen med litt mellomrom Ja takk. Deilig med pusterom, og plass til å strekke ut. Som liker å ha gode 30cm mellom seg og partneren når de sover Blir alt for varm og føler meg most om samboeren legger seg helt innpå. Husker i starten av forholdet da jeg våknet opp hver morgen i 5-tiden med armene og beina surret rundt meg. Oh no... Som allikevel kan like intimetet og ha sex Sex er jeg glad i. Men etterpå vil jeg helst gjøre noe. Kanskje lage mat eller dra for meg selv og se litt Netflix. Kos er det siste jeg tenker på. Jeg elsker mannen, men jeg føler ikke for å klemme på han hele tiden. Som ikke krever 20 sekunders lange kyss hver bidige dag, men som aksepterer hverdags"nuss" nå og da. Jeg er glad i kyssing, men det er når det er snakk om et kyss før vi skilles om morgenen og når vi møtes igjen. Synes klining blir litt for mye. Og slitsomt. Kanskje det er jeg som er rar, men det er virkelig langt fra nødvendig å måtte kysse lengre enn tre sekunder for meg. Så... Har følt at jeg er ganske unormal til nå, i og med at samboeren min er kose-typen, mens jeg er motsatt. Vet ikke hvordan jeg skal si det uten å såre han, men jeg har sagt at jeg heller vil opp å gjøre noe enn å ligge å kose lenge etter sex. Så det vet han i alle fall. Av og til er det selvfølgelig godt med litt kjapp spontan-kos, som å plutselig få en klem, eller et kyss på kinnet. Og det liker jeg å gjøre selv også. Men det er ikke det samme som dette: hele dagen, hvis dere skjønner.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #11 Skrevet 17. oktober 2015 Finnes det noen jenter / kvinner i alderen 30+ som ikke er så enormt kosete av seg? Som ikke MÅ ligge inntil når vi ser en film Som ikke MÅ bli kilt på ryggen eller armen osv. så fort anledningen byr seg Som gjerne sitter i sofaen med litt mellomrom Som liker å ha gode 30cm mellom seg og partneren når de sover Som allikevel kan like intimetet og ha sex Som ikke krever 20 sekunders lange kyss hver bidige dag, men som aksepterer hverdags"nuss" nå og da. Opplever dette som et problem. Jeg er mann, og hater alt som har med "armkrok" å gjøre. Jeg er ingen bamsegutt, og selv om jeg selvsagt er beskyttende, føler jeg ikke noe ønske om å være "beskyttende" når vi sitter i sofaen å ser en film.Anonymous poster hash: 1f386...a22 Akkurat som å lese om min kjæreste.. Problemet er at jeg er veldig motsatt av dette og det skaper store problemer i vårt forhold. Jeg synes det blir så feil at jeg må ta initiativ hver gang vi skal kose litt i sofaen. Skjønner at alle er ulike og at folk har forskjellige behov, men jeg føler meg ofte avvist. Han jeg er sammen med sier og at han skjønner ikke hvorfor han må si "glad i deg" så ofte fordi vi er jo sammen og da sier slike ting seg selv mener han. Er du også sånn? Må egentlig le litt for vi er så altfor ulike. Alikevel så har vi det fint altså, men som sagt- skaper trøbbel av og til 😜 Jeg må ikke kose hele tiden selv altså, men av og til er det vel greit.Anonymous poster hash: 55f21...f0f
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #12 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg er i samme situasjon selv, men omvendt. Er mann selv. Samboer oppfyller kravene som TS beskriver, mens jeg vil kose for det er min måte å vise/føle kjærlighet. Den forskjellen har blitt så vesentlig at jeg vurderer å avslutte forholdet. Føler meg konstant avvist. Så de som ikke liker kos, ikke finn dere partnere som setter kos høyt. Anonymous poster hash: 2bf6a...a24
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #13 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg er i samme situasjon selv, men omvendt. Er mann selv. Samboer oppfyller kravene som TS beskriver, mens jeg vil kose for det er min måte å vise/føle kjærlighet. Den forskjellen har blitt så vesentlig at jeg vurderer å avslutte forholdet. Føler meg konstant avvist. Så de som ikke liker kos, ikke finn dere partnere som setter kos høyt. Anonymous poster hash: 2bf6a...a24 Da er jeg og du meget like! Jeg føler meg så ofte avvist av dette at det kan få meg til å gråte fordi jeg føler at det må være noe feil med meg siden han ikke vil kose. Anonymous poster hash: 55f21...f0f
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #14 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg er i samme situasjon selv, men omvendt. Er mann selv. Samboer oppfyller kravene som TS beskriver, mens jeg vil kose for det er min måte å vise/føle kjærlighet. Den forskjellen har blitt så vesentlig at jeg vurderer å avslutte forholdet. Føler meg konstant avvist. Så de som ikke liker kos, ikke finn dere partnere som setter kos høyt. Anonymous poster hash: 2bf6a...a24 Trodde ikke det fantes sånne menn, jeg. Jeg har vært sammen med menn som er kosete, men bare fordi de vil ha sex sånn egentlig, og så starter de med kosing som inngangsbillett for sex. (Og jeg er glad i å ha sex, men kosing uten sex innimellom er mangelvare hos menn er min erfaring.) Jeg liker armkrok og sitte inntil å se film og bli kilt på armen eller sitte anføttes og få fotmassasje og å ligge inntil i senga - fram til det er tid for å sove, for da må jeg ligge alene på min side av senga ellers blir det for varmt til å sove. Jeg er ikke overvettes glad i klining, men nussing og kos sånn jevnlig liker jeg. Såsant det ikke blir heeeeele tiden, for da blir jeg rastløs. Så det er med dette som det meste andre - alt til sin tid. Anonymous poster hash: c6326...ec0
Teodorosaurus Skrevet 17. oktober 2015 #15 Skrevet 17. oktober 2015 Da er jeg og du meget like! Jeg føler meg så ofte avvist av dette at det kan få meg til å gråte fordi jeg føler at det må være noe feil med meg siden han ikke vil kose. Anonymous poster hash: 55f21...f0f Vel da vet du at det finnes menn som er sånn også. Akkurat nå følte jeg meg som ei dame, hehe, men jeg også har gråtet pga manglende nærhet. Det gjør grisevondt når man vil vise sin kjærlighet på den måten men partnerer skyver deg bokstavlig vekk eller ikke tar dette på alvor. Jeg trenger ikke kos hele tida jeg, men når det går mange dager mellom hver gang jeg får kroppskontakt så er grensen nådd. Da hjelper det lite hva samboer sier med ord. Vi er bygd forskjellig alle sammen, men ikke ante jeg at denne ulikheten skulle bli SÅ vond, så jeg skjønner godt dere som opplever det samme. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #16 Skrevet 17. oktober 2015 Vel da vet du at det finnes menn som er sånn også. Akkurat nå følte jeg meg som ei dame, hehe, men jeg også har gråtet pga manglende nærhet. Det gjør grisevondt når man vil vise sin kjærlighet på den måten men partnerer skyver deg bokstavlig vekk eller ikke tar dette på alvor. Jeg trenger ikke kos hele tida jeg, men når det går mange dager mellom hver gang jeg får kroppskontakt så er grensen nådd. Da hjelper det lite hva samboer sier med ord. Vi er bygd forskjellig alle sammen, men ikke ante jeg at denne ulikheten skulle bli SÅ vond, så jeg skjønner godt dere som opplever det samme. Ja, den er helt grusom vond og det blir til slutt en ond sirkel føler jeg. Føler jeg alltid må be om bekreftelse på at han er glad i meg. Han kan jo si det, men ikke så ofte han klarer å vise det og det plager livet av meg. Er de samme diskusjonene hver eneste gang der han sier at han skal skjerpe seg og bli litt bedre, men neida.. Vurderer også sterk om jeg skal bryte. Har vært slik i ett år nå og jeg vet ærlig talt ikke om psyken min takler ett år til. Men er vanskelig å bryte med noen man er glad i..Anonymous poster hash: 55f21...f0f
Cashbah Skrevet 17. oktober 2015 #17 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg hater kosete, sukkersøt nærhet. F.eks. hva skjer med å holde hender?? Jeg klarer fint å gå selv...
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #18 Skrevet 17. oktober 2015 Dere virker så kalde. Jeg er så glad jeg ikke er slik. Kos gir lykkefølelse. Anonymous poster hash: e8f95...544 2
Teodorosaurus Skrevet 17. oktober 2015 #19 Skrevet 17. oktober 2015 Helt enig med de to anonyme ovenfor her. Cashbah, vi snakker ikke om hele tiden, men innimellom, nok til at vi føler oss verdsatt og elsket i forholdet.
Gjest Spiderman Skrevet 17. oktober 2015 #20 Skrevet 17. oktober 2015 Tviler på på om jeg ville vært veldig kompatibel med en dame som var slik TS beskriver i første innlegg. Bortsett fra sex så ville hele greia blitt veldig vennskapelig, og er ike ute etter vennskap med damer jeg er intressert i. Så lenge jeg ikke blir bitt på klarer jeg fint å følge med på en film hvis jeg ligger/sitter inntill en dame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå