Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

Vi bor i 3 etg uten heis, og må dermed haen vogn som er lett å frakte opp og ned. Vognen kan står nede i gangen, men det er også en trapp ned for å komme til gateplan.

Hvilken vogn velger vi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har erfaring med dette?

Skrevet

Da velger du i allefall ikke emmaljunga mondial duo, de er steintunge :) Det å få opp en vogn i trappa alene er uansett vanskelig. Om du ikke vil la den stå nede i gangen, så hadde jeg valgt en trille som lett kan slås sammen. Blir jo ikke det samme men :)

Skrevet

Ville tatt en tur i butikk hvor du kan prøve noen forskjellige vogner. Ville valgt en som ikke var stor og tung ihvertfall, og med en bagdel man enkelt kan ta av og bære.

Bor selv i fjerde etasje uten heis, og vi bærte bare bagdelen opp den første tiden og lot resten av vogns stå nede :) Det blir veldig tungt etterhvert, så tok i bruk bæresele når han ble litt større.

Vi har en Brio Smile :)

Skrevet

Ville tatt en tur i butikk hvor du kan prøve noen forskjellige vogner. Ville valgt en som ikke var stor og tung ihvertfall, og med en bagdel man enkelt kan ta av og bære.

Bor selv i fjerde etasje uten heis, og vi bærte bare bagdelen opp den første tiden og lot resten av vogns stå nede :) Det blir veldig tungt etterhvert, så tok i bruk bæresele når han ble litt større.

Vi har en Brio Smile :)

Jeg bor i tredje uten heis, og har også Brio Smile. Vi brukte mykbag i sportsdelen og bar opp babyen i den. Det fungerte fint, men mykbagen er litt mindre enn bagdelen. Jeg vil tro at det er uproblematisk å bære understellet og bagdelen hver for seg ned en trapp der om du kan la vogna stå der, men ville aldri drømt om å bære alt tre etasjer.

Skrevet

Bugaboo buffalo eller bugaboo cameleon

Anonymous poster hash: e051f...831
Skrevet

Har samme utfordring og sto mellom Stokke Trailz og Bugaboo Buffalo, synes begge har lette bager. Valgte Trailz fordi den føltes mye bedre for tur i skog og mark, vi bor landlig til, så vognen passer oss godt :) Også elsker jeg å få babyen så nært opptil meg (høy bag)  :rodmer:

Anonymous poster hash: ec2f9...a0c
Skrevet

Babyjogger city elite. Lett å bære bagen og er du litt sterk klarer du å bære understellet sammenslått på skuldra. Understellet tar også veldig lite plass sammenslått, praktisk hvis du må ha vogna inn i leiligheten eller det et lite plass der vogn kan stå nede.

Anonymous poster hash: c2295...780

Skrevet

På de fleste nettsider der de selger barnevogner, står det hvor mye barnevognene veier og hvor mye bagdelen alene veier. Ta deg en søkerunde, så får du fort en viss oversikt.

Skrevet

Tusen takk for mange tips 😊 Heller nok mot bugaboo buffalo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...