AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Altså på steder dere barberer dere når stedene syned. Som under armene og underlivet, leggene? Lar dere dette gro når det likevel skal dekkes av klær, eller barberer likevel ?? Blir ikke hårene enormt harde ohårenår det vokser ut igjen ?? Det klør noe så jævlig Anonymous poster hash: 159fa...27c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg barberer meg i dusjen hver eneste dag, uansett om det er sommer eller vinter. Føler meg best da De får aldri sjansen til å gro ut, så jeg merker ikke om det klør. Anonymous poster hash: 3bd00...e4e
Kragebein Skrevet 17. oktober 2015 #4 Skrevet 17. oktober 2015 Ja, lar det stort sett gro. Synes ikke at det gjør så mye at det er verdt å fjerne det. Jeg har ikke opplevd noe kløe selv, synes strengt tatt at det klør og er mer ubehagelig etter hårfjerning. 4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #5 Skrevet 17. oktober 2015 Jepp, jeg lar det gro. Jeg er alt for lat til å orke å barbere legger og armhuler gjevnlig, og jeg har lyse hår så det plager meg ikke. Nå barberer jeg armhulene sånn ca 1-2 ganger i måneden da, mens leggene har vel ikke blitt barbert på over et år.. har ikke opplevd at det har klødd noe spesielt, og hårene blir heller ikke harde. Synes faktisk det klør mer når de er barbert. Anonymous poster hash: c146f...978
Gjest Honeyblossom Skrevet 17. oktober 2015 #6 Skrevet 17. oktober 2015 Det eneste jeg lar gro om vinteren er leggene. Da går jeg med langbukse hele tiden så ingen som ser hårene uansett.
Djungelvrål Skrevet 17. oktober 2015 #7 Skrevet 17. oktober 2015 Lar håret gro litt på vinteren på leggene, men barberer om jeg ska ha på kjole og lys strømpebukse. Nedentil og under armene har jeg aldri i hele mitt liv latt det gro helt ut. Barberer minst en gang i uka høst og vinter og ca annenhver dag på sommeren.
skreppamedleppa Skrevet 17. oktober 2015 #8 Skrevet 17. oktober 2015 Nei jeg barberer meg for min egen vælvære, fordi jeg synes det er deiligst med naken og glatt hud og barberer meg derfor hele året igjennom. Tar leggene og armhulene hver gang jeg er i dusjen, tar ikke lange tiden om en gjør det gjevnlig. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #9 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg tar armhulene 1-2 ganger i uka, underlivet ca en gang i uka (kanskje litt lengre mellom hver gang, for det klør ikke i det hele tatt når det vokser ut, liker bare at det er ganske kort). Legger barberer jeg en gang i uka på sommeren og c åa hver tredje uke på vinteren (om jeg skal ha lyse strømper barberer jeg også). Tar armene innimellom også (vet ikke om det er vanlig). Gjør det kun for min egen velvære. Anonymous poster hash: 0cd74...412
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #10 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg tenker lite over barbering, og gjør det kanskje en gang i uken/annenhver uke når jeg er lat. Har en mann som ikke bryr seg om det, så da går det veldig i glemmeboken for meg... På sommeren tar jeg det nok annenhver dag da, forDi man er en del ute i mindre klær. Anonymous poster hash: 226d9...179
Gjest lipgloss Skrevet 17. oktober 2015 #11 Skrevet 17. oktober 2015 Glatt hele året,føler meg skitten med hår
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #12 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg barberer selvom jeg vet jeg ikke skal ha sex eller at noen skal se meg naken. Føler meg mye freshere og tilfreds om jeg vet jeg er barbert under armene, på leggene og der nede. Føler meg mer feminin og sexy. Anonymous poster hash: baa02...d20 1
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 17. oktober 2015 #13 Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Barberer meg mindre jo mer klær som brukes Nå gidder jeg ikke barbere leggene så ofte lengre Om vinteren barberer jeg meg kanskje to ganger i forbindelse med besøk til badeland (mannen min bryr seg null om jeg er barbert eller ikke. Han legger ikke merke til det engang) Endret 17. oktober 2015 av Hello Kitte
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #14 Skrevet 17. oktober 2015 Har ikke kjæreste, så gidde ikke barbere meg når det ikke er varmt eller jeg skal ha på kjole eller noe sånt. Både fordi jeg ikke gidder og fordi det er best for hygiene og immunforsvar. Anonymous poster hash: 40397...e49 3
infectedsopp Skrevet 17. oktober 2015 #15 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg klarer ikke la det gro, føler meg freshest når jeg er glatt :D
Gjest Mandalas Skrevet 17. oktober 2015 #16 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg barberer sjeldnere på vinteren. Nå har jeg altfor mye og langt legghår :-P
altflyter Skrevet 17. oktober 2015 #17 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg barberer alltid armhulene og bikinilinjen, legger og lår på sommertid. På vinteren er det alltid armhuler, av og til legger. Ellers "Don´t shave me, I wanna be hairy, it´s a bit scary in a house of wax"
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #18 Skrevet 17. oktober 2015 Barberer leggene ved behov, dvs hvis jeg skal på byen og gå i tynn strømpebukse (noe som er sjeldent da jeg foretrekker jeans eller ullstrømpebukser), barberer armhuler ca to ganger i uken og vokser underlivet annenhver mnd for min egen del. Anonymous poster hash: e2612...834
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #19 Skrevet 17. oktober 2015 Jeg barberer meg ikke i det hele tatt, da jeg har svært lite kroppshår og det jeg har, er svært lyst Anonymous poster hash: 15fd3...3e0
Howl Skrevet 17. oktober 2015 #20 Skrevet 17. oktober 2015 (endret) *slett* Endret 20. desember 2016 av Howl
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå