AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 Nå er det like før jeg går på veggen! Jeg Sliter med mye luft i magen, og misstenker en intoleranse mot melk eller gluten. Problemet er at jeg kun har dette med luft! Ingen diare, ikke forstoppelse eller noe. Legen har tatt allergi tester som har vært fine, og han har ikke giddi å sett nærmere på det.Anonymous poster hash: 15d7f...9ef
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #2 Skrevet 17. oktober 2015 Er ikke sikkert du reagerer på melk eller gluten. Kan like gjerne skyldes en matvare eller drikke du du inntar unaturlig mye av. Det kan også være at du svelger mye luft. Melkeproteiner og gluten er ikke skyld i alt som har med mage å gjøre.Anonymous poster hash: aca8c...a36
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #3 Skrevet 17. oktober 2015 Spørsmålet er hva du putter ned i magen din. Noe mat produserer mer luft enn annen mat. Brus og juice gir og luft. Er du nervøs el. Svelger du og lett mer luft enn ellers. Lag dagbok over alt du spiser og dikker og før samtidig inn hvordan magen din plager deg. Så kan både du og legen se om der kan være noen sammenhenger. Anonymous poster hash: b9a85...5f2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #4 Skrevet 17. oktober 2015 Korn gjør det med magen min. Også såkalt "glutenfri" reagerer magen slik på. Kjennes ut som om magen dovner bort. Anonymous poster hash: 62b4a...f28
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå