AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #1 Skrevet 17. oktober 2015 De siste månedene har jeg hatt ganske ille PMS. Jeg har alltid hatt menssmerter, i stor eller liten grad, som jeg tar smertestillende for. Men nå har jeg også en sinnstilstand som går veldig opp og ned. Det har jeg hatt tidligere og, men det er verre nå. Da mener jeg at jeg blir ekstremt emosjonell og nesten deprimert. Tårer har kommet ukontrollert og når jeg dro på byen og har drukket ble alt verre. Jeg var helt ute av meg igår, trist og vanskelig (det åpenbare her er selvsagt at man ikke skal drikke eller dra ut når ting er slik, men denne måneden kom mensen for tidlig så jeg kunne ikke planlegge helt). Jeg er usikker på om dette er noe jeg bare må leve med og ignorere eller om det egentlig er tegn på noe annet - at det bare kommer til uttrykk en gang i måneden. Lever generelt sunt og liker ikke å bare "forandre personlighet" slik som nå. Det er ikke slik at jeg er slem, men jeg blir veldig deprimert og innesluttet, som er vanskelig når man er blant folk. Er det andre som har det slik og har klart å bli bedre? Anonymous poster hash: b5660...f4b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå