Desertflower Skrevet 17. oktober 2015 #1 Del Skrevet 17. oktober 2015 (endret) glem det, link virker ikke Endret 17. oktober 2015 av Desertflower Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KRSby Skrevet 17. oktober 2015 #2 Del Skrevet 17. oktober 2015 Hvilken bil var det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Desertflower Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 18. oktober 2015 Hvilken bil var det snakk om? Ford Raptor GT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #4 Del Skrevet 18. oktober 2015 Ford er harry rånerbiler.... Anonymous poster hash: d5e3b...ef3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Desertflower Skrevet 18. oktober 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 18. oktober 2015 Ford er harry rånerbiler.... Anonymous poster hash: d5e3b...ef3 En bil er ikke mer harry enn den som kjører. Har forresten aldri sett rånere i den type Ford jeg kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2015 #6 Del Skrevet 18. oktober 2015 Ford Raptor GT Jeg prøvde å søke den opp, men det virker som Google-fu'en min sviktet meg. Søkeresultatene jeg fikk opp får det til å virke som Raptor og GT er to vidt forskjellige biler, og jeg finner ikke noen som bruker begge betegnelsene. Får du lagt inn en link til den du mener? Anonymous poster hash: 7769e...57a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KRSby Skrevet 18. oktober 2015 #7 Del Skrevet 18. oktober 2015 Det er en helt rå pickup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Desertflower Skrevet 19. oktober 2015 Forfatter #8 Del Skrevet 19. oktober 2015 Jeg prøvde å søke den opp, men det virker som Google-fu'en min sviktet meg. Søkeresultatene jeg fikk opp får det til å virke som Raptor og GT er to vidt forskjellige biler, og jeg finner ikke noen som bruker begge betegnelsene. Får du lagt inn en link til den du mener? Anonymous poster hash: 7769e...57a Noe sånt som dette: http://www.popsci.com/sites/popsci.com/files/styles/medium_1x_/public/ford-raptor-truck.jpg?itok=Sg6vIy7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #9 Del Skrevet 20. oktober 2015 Noe sånt som dette: http://www.popsci.com/sites/popsci.com/files/styles/medium_1x_/public/ford-raptor-truck.jpg?itok=Sg6vIy7b Vel, om bilen ikke er noe av de mest brutale på markedet så vil ihvertfall den kvinnelige sjåføren bli lagt merke til! Anonymous poster hash: 5734a...ac6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå