DeLorean Skrevet 19. juli Forfatter #961 Del Skrevet 19. juli Purple holder koken. Synes dette høres friskt og vitalt ut jeg da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 19. juli #962 Del Skrevet 19. juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 9. august #963 Del Skrevet 9. august Oppdaget akkurat dette bandet, hun dama her har en NOE fleksibel vokalstil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #964 Del Skrevet 9. august Anonymkode: 03ac2...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 9. august Forfatter #965 Del Skrevet 9. august Nytt fra Smashing Pumpkins. Ganske tøft, får litt Siamese Dream vibber av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. august #966 Del Skrevet 10. august God lørdag 🤘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 15. august #967 Del Skrevet 15. august Ellers: Growls er tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 15. august Forfatter #968 Del Skrevet 15. august Leifr skrev (7 timer siden): Ellers: Growls er tilbake. Klasseband rett og slett. Med eller uten growls 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 15. august Forfatter #969 Del Skrevet 15. august Slenger inn litt ny The Black Crowes jeg. Denne svinger seriøst bra synes jeg, wow! 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 16. august #970 Del Skrevet 16. august DeLorean skrev (14 timer siden): Klasseband rett og slett. Med eller uten growls 😎 Favoritt siden nittitallet. Skal se dem live igjen i februar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 16. august Forfatter #971 Del Skrevet 16. august Nytt fra The Hellacopters. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 16. august Forfatter #972 Del Skrevet 16. august Blytungt og deilig fra nedlagte The Sword. For et vanvittig trøkk og ekstremt bra produsert. Dette er en moderne stoner rock klassiker! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 16. august Forfatter #973 Del Skrevet 16. august Leifr skrev (16 timer siden): Favoritt siden nittitallet. Skal se dem live igjen i februar. Ble utsolgt før jeg rakk noe som helst, men sett dem live to ganger før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 21. august #974 Del Skrevet 21. august Er litt old school her i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 21. august #975 Del Skrevet 21. august Denne er kanskje i overkant for mange, men treffer godt her altså! Gi den en sjanse da 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 21. august #976 Del Skrevet 21. august Skal sjekke det ut når jeg er ferdig med dette: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 21. august #977 Del Skrevet 21. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 23. august Forfatter #978 Del Skrevet 23. august Gromt og tøft fra norske Slomosa 😎 Får QotSA vibber av denne: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 16. september #979 Del Skrevet 16. september Syns denne var nynnbar; fra det ferske albumet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 27. september #980 Del Skrevet 27. september Og ellers: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå