Gå til innhold

Post dine hardrock/metal videoer her

DeLorean

Anbefalte innlegg

Mange påstår at metal og hardrockband lager de beste balladene. Svenskene er gode på dette med melodiøs rock og masse passion. Fra årets album IMPERIAL serverer svenske Soen nyydelige Illusion. Sabla godt håndverk og en god kandidat til "en tåre i øyekroken".

SOEN - Illusion (Official Video) - YouTube

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Fyttirakkern. Jeg har vært metallhue i over 30 år, har hørt og sett en hel del. Var der på 90-tallet under den norske black metal-bølgen, osv. 

Men fortsatt kan dagens ungdom finne på nye ting som imponerer. Dette her for eksempel:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Bare ei "lita" prog-rock sviske. Har du en time og et åpent sinn? Prøv da vel! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mons skrev (På 2021-7-24 den 21.12):

Rory Gallagher-Bad Penny (Rockpalast 1982) - YouTube

Sykt bra gitar. Nydelig bass.

Dette er etter mitt skjønn, et godt eksempel på at grensen mellom blues og hardrock er ganske så utflytende.

Må sjekke ut mer med mr. Gallagher. Fattern var/er stor fan av ham. Kjøpte forøvrig en cd med han for ikke lenge siden - Notes From San Francisco. Visstnok endel b-sider og en live cd. Gleder meg til å høre på denne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Jeg husker ikke om jeg har postet denne her før, men hørte den istad igjen og kjenner hver gang at jeg elsker den:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir det for hardt, så kan det fort bli slitsomt, men dere spør jo etter det. Så her er en sang med litt fart, som mange ikke vet om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nye bandet til Frode Vassel (The Voice). Utgitt på det største selskapet for melodisk rock.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke veldig glad i veldig hard rock, dvs aggressive ting. Ac/DC er jo alle menns gledesspredere. De vil alltid være et unntak. Men det er et par andre. Her er en som blir uglesett på grunn av sine politiske synspunkter. Drit i dem, hør på gitarspillet. Jeg er på venstresiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...