Gå til innhold

Røde flekker ved onanering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

I det siste har jeg opplevd at jeg får flere røde flekker ved overkroppen og i kinnene etter onanering ved utløsning. Er dette farlig? Jeg opplevde også at noe blod kom ut sammen med utløsningen også nå i nyere tid. Penis er nokså øm og jeg holder meg langt unna runking for øyeblikket.

Har noen tips ol hva jeg kan gjøre, hva dette er og om det kan være skadelig/farlig?

Anonymous poster hash: d4db9...893

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

I det siste har jeg opplevd at jeg får flere røde flekker ved overkroppen og i kinnene etter onanering ved utløsning. Er dette farlig? Jeg opplevde også at noe blod kom ut sammen med utløsningen også nå i nyere tid. Penis er nokså øm og jeg holder meg langt unna runking for øyeblikket.

Har noen tips ol hva jeg kan gjøre, hva dette er og om det kan være skadelig/farlig?

Snakk med lege

Anonymous poster hash: 5fdab...35d

• Liker 4
Skrevet

Snakk med lege

Anonymous poster hash: 5fdab...35d

jeg føler meg ikke komfortabel nok til å snakke med en lege om noe sånt

Gjest Spiderman
Skrevet

jeg føler meg ikke komfortabel nok til å snakke med en lege om noe sånt

Da har du dessverre et problem..

Skrevet

Da har du dessverre et problem..

Jeg vet det. Det er derfor jeg spør her 😇

Skrevet

Mine flekker er alltid hvite etter onanering

Anonymous poster hash: 0c142...8fa
Skrevet

Gå til legen å få det undersøkt, dersom situasjonen forverrer seg blir det i alle fall ukomfortabelt for deg.

• Liker 4
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest lipgloss
Skrevet

Ville også gått til legen,men det jeg kan si at det ikke er unormalt med blod i sæden,det er det mange som har,bare google det du så vil du se at det ikke er farlig,røde flekker på kroppen etter utløsning høres jo ganske logisk og normalt ut det og så jeg tenker du er ganske frisk og normal,nå er jeg ikke lege da bare så det er sagt,det er viktig at du oppsøker legen din og får et helt klart svar på dette,bedre å gå en gang for mye en for lite.Menn bør generelt bli bedre til å gå til legen når det er noe,jeg springer for den minste ting,men så er jeg litt redd av meg også da :)

Lykke til

klem

Skrevet (endret)

Det sies jo at et av tegnene en mann kan se etter for å være sikker på at en kvinne virkelig har fått orgasme og ikke har faket er sånne røde og hvite flekker for eks på brystet, halsen og ansiktet så akkurat det høres jo ganske uskyldig ut.

Endret av Summer lady
  • Liker 1
Skrevet

Hvordan type flekker? Du skriver at du får de på overkroppen og kinnene, så jeg går ut i fra at det er noe i huden, som et slags utslett, og ikke flekker fra utløsningen din.

Er det blodrødt, som en blodutredelse, eller er det sår/eksemprikker, eller bare fargeforandring i huden?
Hvis sistnevnte så ville jeg tatt det som et vanlig tegn på en kroppslig kjemisk reaksjon på alt som "releases" i kroppen når man har orgasme. Altså man blir jo litt rød i annsiktet når man nettopp har trykket ut en stor bæsj også, og det er sikkert flere muskler og nerver som er aktive når man får orgasme. For å ikke snakke om kjemien som produserer i hjernen under onanering og orgasme.
Får selv vagt rødt "allergi utslett" (røde områder) på brystet, spesielt magen, noen ganger lårene og overarmen, halsen og ansiktet selv , etter orgasme. Som forsvinner innen en halv dag som regel.

Anonymous poster hash: cc44a...1ac
Skrevet

Er normalt. Har noe med melatonin i blodet å gjøre. Er helt ufarlig. Og veldig mange kvinner blir røde der etter orgasme. Mange av dem er ikke klar over det en gang. Bortkastede penger å gå til lege for dette.

Anonymous poster hash: 9aba6...129

Skrevet

Blod ut sammen med utløsning ville jeg undersøkt med lege. Kan være kjønnsykdom eller noe annet som bør undersøkes. 

At du bir rød i huden kommer vel av at du er varm/adrenalin. Man blir jo sånn når man trener også. 

Anonymous poster hash: a9cfb...7b7
  • Liker 2
Skrevet

Det er ikke en jevn rødfarge, den er mer spredd utover i flekker og minner om utslett.

Etter å ha tolket svarene her tror jeg at jeg sparer meg for det legebesøket også.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan av og til få sånne røde flekker hvis jeg holder pusten for mye, så jeg tipper det er helt normalt.

Anonymous poster hash: 12f9a...e6b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...