AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #1 Skrevet 16. oktober 2015 Jeg våknet opp for tre dager siden med en følelse av at benet sover (minus prikkingen). Det er fra hoften og ned til tærne, er kraftløs, klarer så vidt å bevege tærne og benet svikter når jeg går, ser superteit ut for å si det mildt:-P Men har absolutt ingen smerter i benet i det hele tatt!! Jeg var på legevakten kvelden samme dag, men legen der ante ikke hva det kunne være, så dro til fastlegen dagen etter, men han visste heller ikke, så prøver meg her. Har MR-time neste fredag og tatt blodprøver i håp om å muligens finne noe, men får jo ikke svar før om en stund på de prøvene, og det er veldig ubehagelig ikke å vite hva som feiler meg. Jeg har en slitasjeskade i L4, og alltid litt vondt i ryggen, men ikke noe mer enn vanlig. Er ellers helt frisk og rask og har ingen andre plager i form av nedsatt syn, problemer med vannlating, problemer med finger-nesetipp, hevelser, farge- eller temperaturendringer.. Merkelig, noen som vet hva det kan være?? Anonymous poster hash: 7ef40...589 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå